Beantwoord

Reset snelheid in rekening gebracht, niet aangevraagd

• 14 oktober 2014
  • 6 reacties
  • 141 Bekeken

Blijkbaar heb ik in de maand sept-oktober en Internet snelheid reset gedaan maar helaas. Het staat al 3 maanden op de faktuur. 1 maand klopt dat ik dat gedaan heb maar de laatste faktuur niet.
Kunt u dit voor mij nakijken?
Ik vind de laatste maanden tmobile doet goochelen met cijfertjes. Ik moet nog 8 maanden voor ik een nieuw abb kan afsluiten. Zijn er mogelijkheden om er eerder mee te stoppen? alvast mijn Dank
icon

Beste antwoord door Roan 15 oktober 2014, 15:06

Hi magny,

Bedankt voor je berichtje op de T-Mobile Community.

Ik heb naar aanleiding van jouw bericht de facturen nagekeken en zie dat deze gewoon kloppen. Er is via My T-Mobile twee keer een reset van de internetsnelheid aangevraagd. De eerste keer is deze aangevraagd op 25 juli. Deze reset is verwerkt op de factuur van 18 augustus.

De tweede keer is er op 6 september een reset van de internetsnelheid aangevraagd, ook deze is via My T-Mobile aangevraagd. De reset is verwerkt op de factuur van 18 september.

In jouw bericht geef je aan dat er drie keer een reset van de snelheid zou zijn gefactureerd op verschillende facturen, dit is echter onjuist. Ik heb alle facturen nagekeken en zie maar twee keer een reset terug. Deze heb ik eerder in mijn bericht verduidelijkt.
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +13
Over de reset kan ik je geen info verschaffen dat zal een moderator wel kunnen.

Wat bedoel je met gochelen met cijfers?
Gaat er wat mis of kloppen er dingen niet volgens jouw?

Mocht je er eerder af willen is er maar een optie en dat is je contract afkopen alleen is dat niet goedkoop want je betaald de overige maanden min de korting.
Reputatie 5
Hi magny,

Bedankt voor je berichtje op de T-Mobile Community.

Ik heb naar aanleiding van jouw bericht de facturen nagekeken en zie dat deze gewoon kloppen. Er is via My T-Mobile twee keer een reset van de internetsnelheid aangevraagd. De eerste keer is deze aangevraagd op 25 juli. Deze reset is verwerkt op de factuur van 18 augustus.

De tweede keer is er op 6 september een reset van de internetsnelheid aangevraagd, ook deze is via My T-Mobile aangevraagd. De reset is verwerkt op de factuur van 18 september.

In jouw bericht geef je aan dat er drie keer een reset van de snelheid zou zijn gefactureerd op verschillende facturen, dit is echter onjuist. Ik heb alle facturen nagekeken en zie maar twee keer een reset terug. Deze heb ik eerder in mijn bericht verduidelijkt.
Hallo. ..

Dan zal ik wel verkeerd gekeken hebben. Sorry daarvoor. Nu die onbeperkt inbrengt bundel nog. Dan ben ik helemaal blij. ..

Dank je wel voor de snelle en adequate reactie terug.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Magny,

Dat geeft niet hoor! Het is goed dat je het voor de zekerheid bij ons navraagt.

Zou je kunnen aangeven wat er precies met de Onbeperkt Internet Bundel moet gebeuren? We kijken graag met je mee naar de mogelijkheden en helpen je graag verder.
Sorry voor de late reactie maar ik kreeg op vakantie steeds een melding dat er iets mis waas met inloggen. In een vorig topic is er al aandacht aan besteed dat ik een foute klik heb gemaakt met maandelijks opzegbare bundel. Graag zou ik van deze onbepekte bundel willen opzeggen aangezien ik ga verhuizen en een foutje heb begaan De meneer of mevrouw in vorig beticht zei dat ik t kon doorgeven en stop kon zetten aangezien ik verkeerd geklikt heb.. Ik hoop dat ik van deze bundel af kom nu.
Groetjed
Reputatie 5
Hoi magny,

Ik zie dat deze toezegging in dit topic is gedaan. Ik heb daarom bij deze de Onbeperkt Internet Voordelbundel voor je uitgeschakeld.

Vragen? Let me know! 🙂

Reageer