Beantwoord

Restant vriendenkorting

• 17 maart 2017
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

Van T-Mobile heb ik een vriendenkorting gekregen van 25,-. Dit is op mijn factuurbedrag van mijn vorige factuur in mindering gebracht. (waarvoor dank :-)) Maar omdat mijn factuurbedrag lager dan de korting is, heb ik dus nog een restant (negatief factuurbedrag) aan korting. Dit zou naar de volgende factuur doorgeschoven moeten worden. Maar ik zie nu dat dit bedrag niet in mindering is gebracht. Ook bij mijn vrouw is het restant niet in mindering gebracht. Kunnen jullie dit bij de volgende factuur corrigeren?
icon

Beste antwoord door IShootPictures 17 maart 2017, 18:51

Mijn excuses... Waarschijnlijk klopt het toch. In de T-Mobile app staat het (verkeerde) maandbedrag zonder korting wat wordt afgeschreven. Maar wanneer je de factuur zelf bekijkt, wordt de korting wel verrekend en staat het juiste bedrag 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Mijn excuses... Waarschijnlijk klopt het toch. In de T-Mobile app staat het (verkeerde) maandbedrag zonder korting wat wordt afgeschreven. Maar wanneer je de factuur zelf bekijkt, wordt de korting wel verrekend en staat het juiste bedrag 🙂
Reputatie 4
Hi IShootPictures,

Super leuk dat je iemand hebt aangedragen voor de vriendenkorting van T-Mobile! Het klopt inderdaad dat het bedrag van de laatste factuur in My T-Mobile is aangegeven zonder de korting. Zodra je de factuur opent, zie je wel dat de korting is verrekend. Heel scherp van je! Vanaf de volgende factuur betaal je weer het normale maandbedrag, maar inclusief alle leuke kortingen die je van ons krijgt natuurlijk! Ik wens je veel plezier met je abonnement en de leuke voordelen. :D

Als je nog vragen hebt, dan help ik je met alle plezier verder!
Thnx voor je reactie @Muberra! 🙂

Reageer