Beantwoord

Retro gaming afschrijving geld op factuur

• 20 december 2017
  • 1 reactie
  • 83 Bekeken

Beste Klantenservice,

Ik merkte gister dat ik zonder mijn toestemming (nooit bewust voor aangemeld) geabonneerd was op "Retro games". Het geld voor deze dienst blijkt via mijn T-mobile factuur te zijn afgeschreven. Dit is de laatste 2 maanden gebeurt. Echter ben ik er via een andere website achter gekomen hoe ik deze service kan uitzetten. Het heeft mij verrast dat dit zo makkelijk mogelijk is gemaakt zonder enige waarschuwing vooraf. Het hele grapje heeft mij in totaal €67.41 gekost. Nu kun je zeggen, dat heb je zelf goedgekeurd, maar het is toch gek dat dit buiten mijn weten om is gebeurt wat inhoudt dat het niet heel erg is opgevallen. Het viel mij trouwens op dat ik niet de enige ben met dit probleem.

Als advies zou ik willen geven: Zorg voor betere communicatie naar je klanten wanneer er maandelijks extra geld wordt afgeschreven voor welke service dan ook. En als compensatie zou ik graag het bedrag terug ontvangen van T-Mobile. Ik hoor graag een reactie en zou het vervelend vinden (zeker gezien mijn jarenlange relatie met T-Mobile) als in deze niks mogelijk is.

Met vriendelijke groet,
Stef
icon

Beste antwoord door Kaassausje 20 december 2017, 16:37

Hoi Stef, welkom op het klantenforum.

We hebben een algemeen topic over smsdiensten. Neem de openingspost daar even door, daar staat naast meer info ook een link naar het onderzoeksformulier. Als je dat formulier invult, kan T-Mobile een onderzoek instellen naar de aanmelding. Als blijkt dat je onterecht bent aangemeld, krijg je (een deel van) je geld terug.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Stef, welkom op het klantenforum.

We hebben een algemeen topic over smsdiensten. Neem de openingspost daar even door, daar staat naast meer info ook een link naar het onderzoeksformulier. Als je dat formulier invult, kan T-Mobile een onderzoek instellen naar de aanmelding. Als blijkt dat je onterecht bent aangemeld, krijg je (een deel van) je geld terug.

Reageer