Beantwoord

Samen korting misgelopen

• 13 juni 2018
  • 2 reacties
  • 524 Bekeken

Beste lezer,

Vorig jaar december heb ik een tweede mobiel nummer aangesloten via T-Mobile (sim only). Ik wilde vanaf toen dit nummer toevoegen aan TMobile samen. Dit lukte niet. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en Maarten wilde het nummer hebben van de beheerder. Ik heb dit doorgegeven, maar vervolgens niks meer vernomen. Ik heb meerdere keren gemaild, maar geen reactie sinds december. Echt slecht. Doordat TMobile mijn vraag negeert, loop ik nu maandelijks korting mis. Word ik nu wel geholpen? Ik weet inmiddels niet meer hoe ik jullie kan bereiken.

Gr, Marsha
icon

Beste antwoord door Seccie 13 juni 2018, 21:51

Hoi @Marsha1989,

Wanneer heb je hierover contact met de klantenservice opgenomen?
Naar welk e-mail adres heb je je verzoek e-mail gestuurd?
Vervelend dat je op dit moment maandelijks korting misloopt.
Ik ga er even vanuit dat een moderator je hiermee op het forum gaat verder helpen!

PS: Ikzelf ben slechts een gebruiker, maar kan me je frustratie goed voorstellen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @Marsha1989,

Wanneer heb je hierover contact met de klantenservice opgenomen?
Naar welk e-mail adres heb je je verzoek e-mail gestuurd?
Vervelend dat je op dit moment maandelijks korting misloopt.
Ik ga er even vanuit dat een moderator je hiermee op het forum gaat verder helpen!

PS: Ikzelf ben slechts een gebruiker, maar kan me je frustratie goed voorstellen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Marsha1989,

Hier duik ik inderdaad graag dieper voor jou in! Als de fout bij ons ligt, dan gaan we dat uiteraard corrigeren. Ik wil dit daarom even voor je uit gaan zoeken.

Kun je mij in een privéberichtje het telefoonnummer van het tweede mobiele nummer doorgeven? Aan de hand daarvan kan ik namelijk zien welk eerder contact er is geweest en wat ik voor je kan betekenen. 😃 Alvast bedankt voor je privéberichtje en ik ga mijn best voor je doen!

Reageer