Vraag

Samsung bestelling betalen

• 24 februari 2016
  • 7 reacties
  • 91 Bekeken

Ik kan de link niet openen om mijn betalingswijze te kiezen.. bij de mail die ik kreeg toen ik een nieuw toestel heb besteld! Hoe los ik dit op?

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Kun je wel op andere links klikken in de e-mail?

Groet,
Reputatie 7
Badge +15
Hey Wesley,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je dit aangeeft! Van welke browser maak je gebruik? Zou je eens willen proberen om de mail via een andere browser te openen?

Trouwens super vet dat je hebt verlengd met de Galaxy S7 Edge. Vergeet niet om jezelf voor 10 maart op de website van Samsung te registreren om de Gear VR er bij te ontvangen. 🙂
Ik heb geprobeerd het te openen in een andere browser en nu krijg ik de melding contact op te nemen met de salesdesk. Dus dan doe ik dat maar. En ik sta al bij samsung geregistreerd (ben namelijk een samsung liefhebber)
Ik heb nu te horen gekregen dat het pakket rembours worst verzonden! Wat houd rembours in?
Reputatie 6
Badge +17
Ik heb nu te horen gekregen dat het pakket rembours worst verzonden! Wat houd rembours in?
"Met Rembours biedt PostNL uw klanten een alternatieve betaalmogelijkheid en u de zekerheid dat het pakket pas afgeleverd wordt na betaling."
Zie: http://www.postnl.nl/zakelijke-oplossingen/webwinkels/oplossingen-voor-in-uw-webwinkel/rembours-betaalservice/
Thanks! Wordt dus gewoon aan de deur betalen en dn krijg ik mijn pakketje? Als ik het goed begrijp.
Reputatie 6
Badge +17
Thanks! Wordt dus gewoon aan de deur betalen en dn krijg ik mijn pakketje? Als ik het goed begrijp.
Correct.

Reageer