Beantwoord

scannen formulieren

Ik wil graag belkosten verhalen van een sms dienst waar ik mij niet voor heb aangemeld. Ik heb contact gehad met de klantenservice die mij per e-mail een formulier toegestuurd heeft. In de e-mail stond ook dat ik een aantal bescheiden nodig had die ik dan in moest scannen en die ik dan,samen met het ingevulde formulier,per e-mail terug kon zenden. Nu kan ik maar niet achterhalen hoe ik dit moet doen. Ik kan nergens een knop o.i.d. vinden zodat ik de gevraagde bescheiden in kan scannen.
Hoe kan ik dit doen?
icon

Beste antwoord door Razza 31 maart 2014, 14:56

@knocamf

Het is helaas niet mogelijk om via het contactformulier een bijlage bij te voegen. Je kan het onderzoekforumulier ook uitprinten en per post versturen naar het volgende adres:

T-Mobile Netherlands BV
Postbus 16272
2500 BG Den Haag

Bekijk origineel

5 reacties

Die knop zit op de scanner..... Niet op de site 🙂 🙂

Inscannen die je door een document met behulp van een scanner om te zetten tot een digitaal document. Als je echter een redelijke camera in een telefoon of tablet hebt kun je ook daarmee een digitale versie van een papieren document maken. Mitje je de juiste software gebruikt....
En sorry een ipad is niet op op te tikken...... Ik kan in een zin met vier woorden vijf spelfouten maken met dat achterlijke toetsenbord....
Hoi,John,

Bedankt voor je reactie. Haha,ik geloof dat ik niet duidelijk genoeg ben geweest. Ik heb de benodigde formulieren ingescand maar nu moet ik ze uploaden.
Hiervoor kan ik bij het contactformulier geen mogelijkheid vinden. Dus de vraag is eigenlijk: hoe kan ik mijn gescande formulieren uploaden?
Reputatie 6
Badge +16
@knocamf

Het is helaas niet mogelijk om via het contactformulier een bijlage bij te voegen. Je kan het onderzoekforumulier ook uitprinten en per post versturen naar het volgende adres:

T-Mobile Netherlands BV
Postbus 16272
2500 BG Den Haag
Hoi,Razza,

bedankt voor je antwoord. Ik ga het formulier opsturen.

Vriendelijke groet,

Knocamf

Reageer