Goedemiddag T-mobile,
Hierbij een prangende vraag van een zakelijke gebruiker van jullie die al sinds vanochtend probeert om jullie te bereiken.
Ik kan wel calls ontvangen, maar ik kan niet meer zelf bellen. Ook mijn mobiel internet werkt niet meer. Ik zit momenteel alleen op kantoor. Om half 5 moet ik naar een klant, maar ik ben bang dat ik zonder mijn Google Maps al over een half uurtje wegmoet...
Blijkbaar is door een achterstand mijn abonnement geblokkeerd. Ik begrijp dat ik dat zelf natuurlijk had kunnen voorkomen door alerter te zijn, want blijkbaar was de machtiging die ik had afgegeven voor de afschrijving geen doorlopende machtiging.
Doordat jullie mijn uitgaande calls geblokkeerd hebben kan ik jullie nu niet bereiken, ook niet op jullie gratis service nummer 0800-7112. Als ik dat bel, dan ontvang ik de mededeling om 0800-7112 te bellen...
Alles heb ik al geprobeerd. Ik dacht slim te zijn om via wifi te bellen, werkt niet. Terugbel verzoek via chat service, zit al een paar uur naar het zwarte scherm van mijn toestel te staren, er wordt geen contact opgenomen. My T-mobile account lukt me niet meer om in te komen. E-mail sturen? Duurt 6 dagen alvorens respons. Zolang kunnen mijn klanten echt niet wachten!! Zelfs 112 is nu op mijn toestel geblokkeerd.
Mijn vraag: Wat is de snelste manier om ervoor te zorgen dat ik wordt teruggebeld op mijn 06 door iemand van jullie zakelijke service afdeling? Of wat kan ik doen om deze afdeling van jullie te bereiken met geblokkeerde calls!!
Heb internet hier en kan ook direct betalingen verzorgen. Saldo is ook geen enkel probleem. Misschien werkt contact via deze weg. Alvast hartelijk dank voor de gouden tip!
Vriendelijke groet
PECA