Vraag

\Service nummer geblokkeerd!

• 28 juli 2020
  • 12 reacties
  • 259 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Top Poster
  • 6 reacties

Goedemiddag T-mobile,

Hierbij een prangende vraag van een zakelijke gebruiker van jullie die al sinds vanochtend probeert om jullie te bereiken.

Ik kan wel calls ontvangen, maar ik kan niet meer zelf bellen. Ook mijn mobiel internet werkt niet meer. Ik zit momenteel alleen op kantoor. Om half 5 moet ik naar een klant, maar ik ben bang dat ik zonder mijn Google Maps al over een half uurtje wegmoet...

Blijkbaar is door een achterstand mijn abonnement geblokkeerd. Ik begrijp dat ik dat zelf natuurlijk had kunnen voorkomen door alerter te zijn, want blijkbaar was de machtiging die ik had afgegeven voor de afschrijving geen doorlopende machtiging. 

Doordat jullie mijn uitgaande calls geblokkeerd hebben kan ik jullie nu niet bereiken, ook niet op jullie gratis service nummer 0800-7112. Als ik dat bel, dan ontvang ik de mededeling om 0800-7112 te bellen...

Alles heb ik al geprobeerd. Ik dacht slim te zijn om via wifi te bellen, werkt niet. Terugbel verzoek via chat service, zit al een paar uur naar het zwarte scherm van mijn toestel te staren, er wordt geen contact opgenomen. My T-mobile account lukt me niet meer om in te komen. E-mail sturen? Duurt 6 dagen alvorens respons. Zolang kunnen mijn klanten echt niet wachten!! Zelfs 112 is nu op mijn toestel geblokkeerd.

Mijn vraag: Wat is de snelste manier om ervoor te zorgen dat ik wordt teruggebeld op mijn 06 door iemand van jullie zakelijke service afdeling? Of wat kan ik doen om deze afdeling van jullie te bereiken met geblokkeerde calls!!

Heb internet hier en kan ook direct betalingen verzorgen. Saldo is ook geen enkel probleem. Misschien werkt contact via deze weg. Alvast hartelijk dank voor de gouden tip!

Vriendelijke groet

PECA

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @PECA De snelste manier is de achterstand betalen.

Antwoord: betaalachterstand

Zo betaal jij je betalingsachterstand

In het geval van een betalingsachterstand, is het belangrijk dat de openstaande facturen zo snel mogelijk worden betaald. Als 'beheerder' kun je eenvoudig betalen via iDEAL in je zakelijke My T-Mobile omgeving.

IDeal zakelijk

Succes! Hopelijk lukt het je nog op tijd. Na de betaling altijd even opnieuw opstarten dan maak je opnieuw verbinding met het netwerk.

Reputatie 7
Badge +20

@PECA  En Nog even dit  Met navigatieApp SYGIS heb je geen internet nodig.

Reputatie 1

Hi Cristien,

Alleen had ik al geprobeerd om daarin te komen. :rolling_eyes: Zie mijn bericht:

My T-mobile account lukt me niet meer om in te komen.

Toch bedankt voor jouw tijd om op mijn vraag te reageren.

Groeten,

PECA

Reputatie 7
Badge +20

@PECA Ik ga hulp voor je vragen maar ik kan geen garantie geven dat het ook lukt.

Reputatie 1

@PECA  En Nog even dit  Met navigatieApp SYGIS heb je geen internet nodig.

Thanx!! Een offline map. Daar was ik zelf nooit op gekomen lol...was al bijna vertrokken hier, maar dit geeft me een extra halfuurtje om het belprobleem op te lossen. :relaxed:

Reputatie 1

@PECA Ik ga hulp voor je vragen maar ik kan geen garantie geven dat het ook lukt.

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

@PECA Ik vrees dat je probleem niet wordt opgelost binnen een half uurtje.

Betaal je me IDeal kost het ook een uur om dit te verwerken. 
Op dit moment zie ik geen moderators ze zijn allemaal druk.

Ze pakken jouw probleem op zodra het kan. Groetjes

Reputatie 1

Cristien,

Aan de hand van jouw berichtje over My T-Mobile heb ik nogmaals geprobeerd om een nieuw wachtwoord aan te maken. Daarvoor lukte dit telkens niet, maar nu wel! Weet niet of dit door jouw toedoen is, maar daardoor ben ik wel op het idee gekomen om het nog een keer te proberen.

Als het zo werkt als je zegt dat het inlopen van de achtstand leidt tot opnieuw weer uit kunnen bellen, dan zou dit nu misschien moeten gaan lukken. Ik zit nu in ieder geval in de My T-Mobile omgeving. 

Tot nog toe super bedankt voor het meedenken. Ik post nog even of het wel of niet gelukt is.

Groeten,

PECA 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @PECA 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat mijn collega een case heeft aangemaakt voor de zakelijke afdeling. Zij zullen jou zo snel mogelijk van een terugkoppeling en oplossing voorzien! Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het ons weten!

Reputatie 1

Hi Cristien,

Maakt niet uit. Het betalen is al gelukt. Ik moet nu weg, maar nogmaals super bedankt voor jouw hulp.

Uurtje is prima. De app had ik in de tussentijd geïnstalleerd. 

Groetjes!

PECA

Reputatie 1

Hi @PECA 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat mijn collega een case heeft aangemaakt voor de zakelijke afdeling. Zij zullen jou zo snel mogelijk van een terugkoppeling en oplossing voorzien! Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het ons weten!

Wellicht dat het dan al is opgelost! Maar had eigenlijk nooit verwacht dat ik via deze weg mijn probleem zo snel opgelost zou kunnen hebben. Natuurlijk komt dit door jullie hulp. Echt een fijne ervaring i.i.g.

Moet nu vliegen!

Carpe diem:sunglasses:

Reputatie 7
Badge +20

Geeft @Hajar  en mijzelf een schouderklopje.👏🏻🤣🍰

Altijd fijn als klanten tevreden zijn. Daar doet iedereen het voor. 
Groetjes @PECA  En succes met zaken doen. 

Reageer