Beantwoord

Sim geblokkeerd en wel betaald

  • 25 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 215 Bekeken

Ik heb mijn betalingen betaald maar heb nog steeds een blokkade 

icon

Beste antwoord door Waqqas 25 augustus 2020, 16:39

Hallo @S.elhousaini 

Heb je betaald via Ideal of handmatig via internetbankieren?

Via Ideal kan je je telefoon na 1 uur opnieuw opstarten. Bij een handmatige betaling kan de verwerking tot 2 werkdagen duren en is het totale bedrag betaald?

In je My T-Mobile account kun je kijken of alles als betaald staat.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @S.elhousaini 

Heb je betaald via Ideal of handmatig via internetbankieren?

Via Ideal kan je je telefoon na 1 uur opnieuw opstarten. Bij een handmatige betaling kan de verwerking tot 2 werkdagen duren en is het totale bedrag betaald?

In je My T-Mobile account kun je kijken of alles als betaald staat.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @S.elhousaini 

Wat @Waqqas in dit geval zegt klopt helemaal! Mocht je blokkade nog niet steeds niet zijn verwijderd nadat je alles hebt betaald, dan kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN. Ik kijk dan graag met je mee!

Reageer