Beantwoord

Sim geblokkeerd wel betaald

• 16 februari 2018
  • 5 reacties
  • 99 Bekeken

Hoi,
Mijn simkaart is sinds eergisteren geblokkeerd maar ik heb wel betaald.
Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door David 16 februari 2018, 14:11

Hoi Gaula,

Goed dat je even aan onze bel trekt! Rosan, bedankt voor de eerste vragen, dat helpt ons zoals altijd! :)

Dit heb ik natuurlijk gelijk voor je uitgezocht en ik zie dat we gister een betaling hebben ontvangen. Je bent nu weer helemaal bij met jouw betalingen, dus de blokkade had verwijderd moeten worden. Aangezien dat nog niet is gebeurd (zoals jij al gemerkt hebt natuurlijk) heb ik deze handmatig voor je verwijderd. Als je over een kwartiertje even jouw toestel opnieuw opstart, dan zou het alweer moeten werken.

Ik hoor graag van je of het allemaal weer werkt, Gaula! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +13
Beste Gaula Staan er misschien nog andere facturen open?
En op welke manier heb je betaald?
Nee, alles is betaald.. zo ook te zien als ik inlog..
Badge +13
EN op welke manier heb je betaald?
Via ideal. Mytmobile
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Gaula,

Goed dat je even aan onze bel trekt! Rosan, bedankt voor de eerste vragen, dat helpt ons zoals altijd! :)

Dit heb ik natuurlijk gelijk voor je uitgezocht en ik zie dat we gister een betaling hebben ontvangen. Je bent nu weer helemaal bij met jouw betalingen, dus de blokkade had verwijderd moeten worden. Aangezien dat nog niet is gebeurd (zoals jij al gemerkt hebt natuurlijk) heb ik deze handmatig voor je verwijderd. Als je over een kwartiertje even jouw toestel opnieuw opstart, dan zou het alweer moeten werken.

Ik hoor graag van je of het allemaal weer werkt, Gaula! 🙂

Reageer