Beantwoord

Simkaart geblokkeerd

• 22 maart 2016
  • 1 reactie
  • 120 Bekeken

Ik heb sinds gisteravond geen bereik meer. Ik Heb Vandaag Mail GEKREGEN Tot Iets Niet Betaald Is. Aangezien ik in het budgetbeheer zit worden mijn rekeningen betaald via kredietbank Limburg. Ik heb zelf op 18 maart nog € 41; overgemaakt. De kredietbank betaald maandelijks € 27; . Op mijn factuur staat tot de factuur van februari niet betaald is. Ik denkt tot het elkaar gekruisd heeft. Hoe kan ik er voor zorgen tot mijn simkaart weer gedeblokkeerd word? Ik zit namelijk in het buitenland en wil bereikbaar zijn.
icon

Beste antwoord door David 23 maart 2016, 11:59

Hoi Angele87,

Goed dat je dit even aangeeft, ik zie dat er inderdaad het één en ander verkeerd is gegaan met de betalingen die gedaan zijn.

Van oudere facturen stond er nog een positief saldo van €23,65 open, daar heb jij dan (neem ik aan) op 17 maart €43,69 aan toegevoegd. De factuur van 18 februari was echter €75,81 en er staat nu dus nog €8,47 open. Dit bedrag kun je het beste online zo snel mogelijk overmaken. Ik haal de blokkade er voor nu namelijk zelf vanaf, maar wanneer de betaling niet binnen is, wordt de blokkade automatisch weer geactiveerd. Dit willen we natuurlijk voorkomen!

Nog een fijn verblijf in het buitenland en als je nog ergens vragen over hebt, dan horen we dat graag van je! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Angele87,

Goed dat je dit even aangeeft, ik zie dat er inderdaad het één en ander verkeerd is gegaan met de betalingen die gedaan zijn.

Van oudere facturen stond er nog een positief saldo van €23,65 open, daar heb jij dan (neem ik aan) op 17 maart €43,69 aan toegevoegd. De factuur van 18 februari was echter €75,81 en er staat nu dus nog €8,47 open. Dit bedrag kun je het beste online zo snel mogelijk overmaken. Ik haal de blokkade er voor nu namelijk zelf vanaf, maar wanneer de betaling niet binnen is, wordt de blokkade automatisch weer geactiveerd. Dit willen we natuurlijk voorkomen!

Nog een fijn verblijf in het buitenland en als je nog ergens vragen over hebt, dan horen we dat graag van je! 🙂

Reageer