Beantwoord

Simkaart geblokkeerd

  • 7 februari 2018
  • 1 reactie
  • 104 Bekeken

Goedemorgen,
mijn simkaart is geblokkeerd vanwege een betalingsachtertand. Echter, een T-Mobile medewerker belde mij een paar dagen geleden op en het werd goed gevonden dat ik 10 februari mijn rekening betaal. Waarom dan twee dagen later toch afsluiten?
icon

Beste antwoord door Johrick 7 februari 2018, 08:54

HI Hendrik701,

Het is niet de bedoeling dat je meerdere topics gaan openen over hetzelfde onderwerp. Een moderator komt vanzelf bij je (vorige) topic langs en zal je daar voorzien van een antwoord.

Ik wens je nog een fijne dag!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
HI Hendrik701,

Het is niet de bedoeling dat je meerdere topics gaan openen over hetzelfde onderwerp. Een moderator komt vanzelf bij je (vorige) topic langs en zal je daar voorzien van een antwoord.

Ik wens je nog een fijne dag!