Beantwoord

Simkaart in buitenland activeren

• 3 september 2019
  • 1 reactie
  • 406 Bekeken

Ik ben sindskort overgestapt naar tmobile en mijn nieuwe simkaart had al rond 23 aug actief moeten zijn. Echter werkt het niet en kan ik geen my tmobile account aanmaken. Daarnaast heb ik mijn contract en eerste 2 facturen nooit per mail noch per post ontvangen. Kan ik mijn facturen gemaild krijgen? Want ik dien deze betalingen zsm te voldoen maar zonder enige gegevens lukt dit niet. Help?!!
icon

Beste antwoord door Gioia 5 september 2019, 15:16

Hoi @Raygood10,

Allereerst superleuk om te lezen dat je voor ons hebt gekozen, welkom!

Heb je bij het aangaan van het abonnement gekozen voor nummerbehoud? In dat geval activeren we je simkaart pas als het nummerbehoud heeft plaatsgevonden, dit doen we om dubbele kosten te voorkomen. Je geeft aan wel al twee facturen te hebben ontvangen dus ik vermoed dat het tijdelijke nummer die je hebt gekregen nu actief is, kan dat kloppen? Er zijn hier nog geen gegevens van je bekend en ik wil je uiteraard graag helpen! Wil je je profiel op onze Community even aanpassen en bij het T-Mobile Thuis Klantnummer je mobiele nummer invoeren? Geen zorgen, dit is verder helemaal privé en alleen voor ons zichtbaar. Als je dit hebt ingevuld dan kan ik met je meekijken! Uiteraard mag je mij ook altijd een privébericht sturen met je gegevens - dan help ik je via daar verder!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +3
Hoi @Raygood10,

Allereerst superleuk om te lezen dat je voor ons hebt gekozen, welkom!

Heb je bij het aangaan van het abonnement gekozen voor nummerbehoud? In dat geval activeren we je simkaart pas als het nummerbehoud heeft plaatsgevonden, dit doen we om dubbele kosten te voorkomen. Je geeft aan wel al twee facturen te hebben ontvangen dus ik vermoed dat het tijdelijke nummer die je hebt gekregen nu actief is, kan dat kloppen? Er zijn hier nog geen gegevens van je bekend en ik wil je uiteraard graag helpen! Wil je je profiel op onze Community even aanpassen en bij het T-Mobile Thuis Klantnummer je mobiele nummer invoeren? Geen zorgen, dit is verder helemaal privé en alleen voor ons zichtbaar. Als je dit hebt ingevuld dan kan ik met je meekijken! Uiteraard mag je mij ook altijd een privébericht sturen met je gegevens - dan help ik je via daar verder!

Reageer