Beantwoord

SMS betaaldienst

• 17 februari 2016
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

Ik ben opgelicht kan ik mijn geld terug halen?
icon

Beste antwoord door iamPuk 18 februari 2016, 11:14

Zorg eerst dat je bent afgemeld voor de dienst. Dit kan vaak door het woord STOP te sturen naar het 4-cijferig nummer. Lukt het niet dan kan het via Payinfo en kies je voor Inzien en opzeggen.
Zet vervolgens Via My T-Mobile de blokkade voor Diensten derde partijen aan.

Ben je het niet eens met de kosten lees dan dit topic door.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Hoi enerwiersma,

Vervelend om te horen. Hoe je ben precies opgelicht? En met welke SMS dienst?
Reputatie 2
Badge +13
Zorg eerst dat je bent afgemeld voor de dienst. Dit kan vaak door het woord STOP te sturen naar het 4-cijferig nummer. Lukt het niet dan kan het via Payinfo en kies je voor Inzien en opzeggen.
Zet vervolgens Via My T-Mobile de blokkade voor Diensten derde partijen aan.

Ben je het niet eens met de kosten lees dan dit topic door.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi enerwiersma,

Welkom op ons forum. Natuurlijk had ik je liever kunnen verwelkomen onder een andere omstandigheid. Ik zie dat IamPuk je al heeft voorzien van een antwoord. Ik wil je zeker adviseren om inderdaad naar de website van Payinfo te gaan om te controleren voor welke sms-diensten je aangemeld staat en deze te verwijderen. Wij melden nooit iemand aan voor zo'n dienst maar ik zie op internet en tv dat er op een slinkse manier te werk wordt gegaan door die derde partijen.

Via jouw My T-Mobile kun je een blokkade instellen hierop. Dit doe je door in te loggen en de volgende stappen te doorlopen: My T-Mobile > Gegevens & Instellingen > Blokkades > Betalen van sms-diensten of mobiele betalingen > Blokkeren.

Als je het niet eens bent met de kosten dan kun je via de link die iamPuk heeft gegeven zien hoe je een onderzoek kunt laten starten. Laat je even weten als je er niet uitkomt? Ik help je graag.

Reageer