Beantwoord

Sms dienst uitzetten

• 14 december 2017
  • 9 reacties
  • 517 Bekeken

Vanmorgen was ik iets aan het kijken en er werdts zomaar een sms dienst aangezet op me tablet , hoe kan ik d it uitzetten want er wordt mij zomaar een abbo in me maag gesplitst wat ik niet wil , en als ik payinfo benader krijgikniet ee een berichtje toegstuurd als ikme tablet nummer
Laat staan dat ik de klanten services snel te pakken heb , dit is de link die ik toegestuurd kreeg

Je maakt gebruik van abonnement Girls Sexy Net, de kosten zijn € 5,00/week. Voor vragen ga naar http://s.wister.biz/?r=pb3 of bel met +31208946465. Info? www.payinfo.nl.
.Je maakt gebruik van abonnement Girls Sexy Net, de kosten zijn € 5,00/week. Voor vragen ga naar http://s.wister.biz/?r=pb3 of bel met +31208946465. Info? www.payinfo.nl.
icon

Beste antwoord door Bas 14 december 2017, 10:47

Hey Matroossaartje,

Dat is natuurlijk niet iets waar je op zit te wachten, zo'n ongewenste sms-dienst! Je kunt gelukkig een aantal dingen doen om een sms-dienst stop te zetten. Als eerste zou ik reageren met ‘STOP’ op het bericht afzender, hiermee meld je jouw nummer af voor de desbetreffende dienst. Wat je verder kunt proberen om het via Payinfo.nl te laten werken, is de simkaart van je tablet te plaatsen in je mobiel. Als je dan wel het bericht krijgt toegestuurd kun je het op deze manier afmelden. Ook via My T-Mobile is er de mogelijkheid om deze diensten te blokkeren door middel van een blokkade voor 'aankopen bij derde partijen'.

Als er kosten in rekening zijn gebracht waar je het niet mee eens bent kun je het online meldingsformulier indienen. Er zal dan onderzoek worden gedaan naar de desbetreffende dienst en de wijze waarop je bent aangemeld. Het is ook mogelijk om hiervoor het papieren meldformulier in te vullen en deze via de post op te sturen. Binnen 30 werkdagen na indienen van de formulieren wordt er contact met je opgenomen zodat de resultaten van het onderzoek kunnen worden teruggekoppeld! Mocht je nog wat meer informatie willen kijk dan vooral even naar ons topic over diensten van derde partijen

Laat je me weten als het gelukt is met het afmelden? Anders help ik je natuurlijk graag verder!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 3
Badge +11
Hey Matroossaartje,

Dat is natuurlijk niet iets waar je op zit te wachten, zo'n ongewenste sms-dienst! Je kunt gelukkig een aantal dingen doen om een sms-dienst stop te zetten. Als eerste zou ik reageren met ‘STOP’ op het bericht afzender, hiermee meld je jouw nummer af voor de desbetreffende dienst. Wat je verder kunt proberen om het via Payinfo.nl te laten werken, is de simkaart van je tablet te plaatsen in je mobiel. Als je dan wel het bericht krijgt toegestuurd kun je het op deze manier afmelden. Ook via My T-Mobile is er de mogelijkheid om deze diensten te blokkeren door middel van een blokkade voor 'aankopen bij derde partijen'.

Als er kosten in rekening zijn gebracht waar je het niet mee eens bent kun je het online meldingsformulier indienen. Er zal dan onderzoek worden gedaan naar de desbetreffende dienst en de wijze waarop je bent aangemeld. Het is ook mogelijk om hiervoor het papieren meldformulier in te vullen en deze via de post op te sturen. Binnen 30 werkdagen na indienen van de formulieren wordt er contact met je opgenomen zodat de resultaten van het onderzoek kunnen worden teruggekoppeld! Mocht je nog wat meer informatie willen kijk dan vooral even naar ons topic over diensten van derde partijen

Laat je me weten als het gelukt is met het afmelden? Anders help ik je natuurlijk graag verder!
Ik krijg het niet voor elkaar helaas , heb zelfs me telefoon gesloopt toen ik simkaart wou wisselen , maarja mijn tablet simkaart heeft ook geen 06 nummer laat staan dat ik er een tmobile account voor heb , dus weet nu ook even geen oplossing
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Matroossaartje,

Ah, wat zonde zeg! Wij zijn er voor je om je hiermee te helpen, dus geen zorgen. Kun je mij een privéberichtje sturen met daarin het nummer waar het om gaat? Ik kan dan namelijk de blokkade plaatsen als je dat wilt. Zou je dat fijn vinden? Daarnaast raad ik je echt aan het online meldingsformulier in te vullen. In de meeste gevallen vergoeden wij de gemaakte kosten!

Kun je het laten weten zodra je mij een privéberichtje hebt gestuurd? Dan zorg ik dat de blokkade geplaatst wordt. 🙂
Ik heb je een prive berichtje gestuurd beetje laat , was heel druk met me werk
Reputatie 7
Badge +20
Hi Matroossaartje,

Kan gebeuren! Jaimy pakt het zo snel mogelijk op. 🙂 Het kan even duren, gezien de feestdagen, maar zodra ze er weer is, zit ze er bovenop!
Toppie allang blij dat er iets aangedaan kan worden en dat jullie zo kunnen helpen iedergeval fijne feestdagen
Goedemiddag. Ik heb gisteren hetzelfde abonnement in mijn maag gesplitst gekregen. Zit er ook niet op te wachten en heb het ook niet aangevraagd. Inmiddels fmts diensten uitgezet en ook via payinfo dienst opgezegd, maar volgens de app wel al vijf euro armer. Heb het online formulier al ingevuld.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Matroossaartje,

Ik ben weer terug van het Kerst vieren hoor, haha. Ik heb de blokkade direct voor je geactiveerd!

Hoi Helloindahouse,

Logisch dat je daar niet op te wachten! Goed dat je het online formulier ook al hebt ingevuld, de kans is groot dat de ongewenste kosten door ons vergoed worden! 😳 Ik zie dat de blokkade ook goed is doorgekomen, dus je hoeft je geen zorgen te maken om toekomstige kosten. Mocht je hier nog meer vragen over hebben, laat het ons dan weten!
Zijn er hier al klanten die die €5,00 teruggestort hebben gekregen en hoe snel heeft T-Mobile gereageerd op het online meldingsformulier?

Reageer