Beantwoord

Sms-dienst WOW Playground

• 18 december 2016
  • 9 reacties
  • 759 Bekeken

Ik krijg net een SMS binnen van WOW playground, dat ik mij heb aangemeld voor 5 euro per week bij hun abonnement... ik heb mij nergens aangemeld en snap niet waardoor ik nou opeens die SMS krijg?

Het blijkt van playinfo.nl te zijn en heb gelijk het abonnement stop gezet via de website.. ook meteen via mijn t-mobile account het geblokkeerd, dat het niet weer kan gebeuren.

Nu wil ik weten of die 5 euro van mijn rekening af gehaald gaat worden? Want vind het echt onzin dat zoiets kan. Dit hoort toch gewoon niet te kunnen!
icon

Beste antwoord door Thalina 19 december 2016, 11:09

Hoi Monique,

Begrijpelijk dat je hier meer over wilt weten! Ik zie dat Kijkdan al meer informatie heeft gegeven (dankje!). Heel verstandig dat je gelijk een blokkade voor sms-diensten hebt geplaatst, om dit in de toekomst te voorkomen. In dit algemene topic vind je meer informatie over sms-diensten. Daar vind je ook meer informatie over hoe je een online formulier kunt invullen als je het niet eens bent met de kosten, maar uit jouw tweede bericht maak ik op dat je dat al hebt gedaan. En ik zie het ingevulde formulier ook terug in het systeem, dus hier krijg je zo snel mogelijk bericht over.

Laat je het weten als je nog vragen hebt? Ik help je graag!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 2
Goedemorgen Monique,

Ik had een tijdje geleden precies hetzelfde als jouw en als je gelijk heb opgezegd bij payinfo moet het goed zijn. Hou wel je factuur in de gaten.
Bij mij is het dus wel goedgegaan en er is geen geld ervan gehaald.

payinfo is van een samenwerking van
1. Mobiele aanbieders Vodafone, KPN, T-Mobile, Telfort, Tele2 en Ziggo;
2. Betaal Platform leveranciers dit zijn bedrijven die de betaling technisch mogelijk maken;
3. Content providers dit zijn de bedrijven of personen die de diensten aanbieden en leveren.

Ik heb alleen geen idee hoe makkelijk je aan zo'n dienst komt. Je krijgt een sms en je zit eraan vast.
Gelukkig is de site van payinfo en dat maakt het net zo makkelijk om op te zeggen.
Zolang ik geen 5 euro hoef te betalen vind ik het prima. Heb ook echt geen idee wat die WOW playground is..

Heb ook maar meteen zo onderzoek ingevuld en verstuurd. Hoop ik het op die manier terug te krijgen als ik toch moet betalen
Bedankt voor je reactie!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Monique,

Begrijpelijk dat je hier meer over wilt weten! Ik zie dat Kijkdan al meer informatie heeft gegeven (dankje!). Heel verstandig dat je gelijk een blokkade voor sms-diensten hebt geplaatst, om dit in de toekomst te voorkomen. In dit algemene topic vind je meer informatie over sms-diensten. Daar vind je ook meer informatie over hoe je een online formulier kunt invullen als je het niet eens bent met de kosten, maar uit jouw tweede bericht maak ik op dat je dat al hebt gedaan. En ik zie het ingevulde formulier ook terug in het systeem, dus hier krijg je zo snel mogelijk bericht over.

Laat je het weten als je nog vragen hebt? Ik help je graag!
Ik kreeg vanochtend ook hetzelfde verhaal van WOW Playground binnen. Er is direct al 5 euro in rekening gebracht, heb het inmiddels gestopt via Payinfo en direct geblokkeerd via MyTmobile. Ook heb ik T-mobile verzocht om een onderzoek te starten n.a.v. jullie informatie. Daardoor kon ik gelukkig snel schakelen.

Wat ik zo vreemd vind, is dat dit soort dingen zonder toestemming of iets gebeuren. Ik kreeg het uit het niets.. Stelletje dieven.
Dat was precies wat ik ook had Lizzy, ik zat gewoon op mijn mobiel een spelletje te spelen en opeens kreeg ik die SMS. Heb nergens iets moeten accepteren qua voorwaarden ofzo, nergens mijn telefoonnummer ingevuld. Vind het echt belachelijk dat zoiets dan kan/mag gedaan worden
Reputatie 7
Badge +20
Hey all,

Sommige diensten zijn inderdaad erg sluw hierin, daarom helpen we iedereen hier ook graag bij! Goed dat jullie gelijk een onderzoek hebben laten uitvoeren.

Als er nog iets is waar wij op het moment bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Vanaf 12.11.2016 elke week moet ik 5 euro betalen voor WOW playground, waarom moet ik dat doen en hoe kan ik mijn geld terug krijgen?
Reputatie 6
Badge +15
Hi Timur5,

Vervelend om te horen dat je ook te maken hebt met een SMS-dienst. In dit algemene topic vind je hier meer informatie over. Ook lees je daar hoe je eventueel de kosten terug kunt krijgen.

Omdat er al een lopend topic over dit onderwerp is heb ik dit topic gesloten. Mocht je nog vragen hebben hierover dan kun je ze plaatsen in dit algemene topic. 🙂