Beantwoord

Sms-diensten op factuur

• 27 februari 2017
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

Hallo, moet extra kosten betalen voor SMS diensten buiten bundel. Kan echter niet zien welke SMS diensten.
Hoe kom ik hier achter?
Balen
icon

Beste antwoord door Thalina 27 februari 2017, 12:37

Hoi factuurtjeE,

Natuurlijk nooit leuk om te schrikken van jouw factuur! Ik zie inderdaad op jouw factuur van 22/02 Gebruikskosten buiten bundel voor sms-diensten. Had je al naar de specificatie van jouw factuur gekeken? Daar kun je precies zien om welke sms-dienst het gaat. Ik zie dat je vanochtend in ieder geval al gelijk een blokkade hebt geplaatst voor deze diensten. Heel verstandig, want op deze manier kun je in de toekomst geen kosten meer maken voor sms-diensten. Verder wil ik je doorverwijzen naar het algemene topic dat we hebben over sms-diensten. Daar vind je meer informatie over sms-diensten en wat je kunt doen als je het niet eens bent met de gemaakte kosten.

Om het forum overzichtelijk te houden sluit ik dit topic. Uiteraard kun je aanvullende vragen in het algemene topic stellen. Daar helpen we je graag verder!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Hoi Factuurtje,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Ik vraag me toch af wat voor SMS diensten je nu bedoelt. Abonnementen op een SMS dienst zijn natuurlijk niet gratis, als je er voor betalen moet. Deze komen ook niet in je gratis sms lijst en valt er buiten.

Misschien kan je daar iets meer uitleg over geven?!
Bedankt en fijne dag.
Hallo

bedankt voor je reactie. Naar mijn weten heb ik geen SMS abonnementen. (eerste keer dat ik dit zie op mijn factuur)
Op factuur staat vermeld; gebruikskosten buiten bundel; SMS diensten
Meer uitleg kan ik niet geven.
MVG
Factuurtje
Reputatie 6
Badge +17
Hoi factuurtjeE,

Natuurlijk nooit leuk om te schrikken van jouw factuur! Ik zie inderdaad op jouw factuur van 22/02 Gebruikskosten buiten bundel voor sms-diensten. Had je al naar de specificatie van jouw factuur gekeken? Daar kun je precies zien om welke sms-dienst het gaat. Ik zie dat je vanochtend in ieder geval al gelijk een blokkade hebt geplaatst voor deze diensten. Heel verstandig, want op deze manier kun je in de toekomst geen kosten meer maken voor sms-diensten. Verder wil ik je doorverwijzen naar het algemene topic dat we hebben over sms-diensten. Daar vind je meer informatie over sms-diensten en wat je kunt doen als je het niet eens bent met de gemaakte kosten.

Om het forum overzichtelijk te houden sluit ik dit topic. Uiteraard kun je aanvullende vragen in het algemene topic stellen. Daar helpen we je graag verder!