Beantwoord

Smsdiensten wel of niet geblokkeerd?

• 1 maart 2016
  • 2 reacties
  • 138 Bekeken

Vorige week volgens de aanwijzingen sms-diensten geblokkeerd. Vandaag toch weer een sms ontvangen van (40)10 abonnementsdienst Quizfun. HOE STOP IK DEZE ONZIN???
icon

Beste antwoord door David 2 maart 2016, 11:54

Hoi Gerrigje82,

In je vorige topic had ik al aangegeven dat je verdere vragen in het algemene topic kon stellen. Dit topic gaat dus wederom op slot.

Als het nog niet is gelukt om de SMS-diensten te blokkeren, dan zien we in dat topic graag wat je hebt geprobeerd en via welke wegen je de SMS'jes ondertussen hebt geblokkeerd. Via Payinfo kun je overigens zien op welke diensten je geabonneerd bent.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/sms-dienst-4010

Wellicht kan je met deze link iets vinden waarmee je het voorgoed kan stoppen.. Irritant zeg, hopelijk was deze sms de allerlaatste! Succes ermee
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Gerrigje82,

In je vorige topic had ik al aangegeven dat je verdere vragen in het algemene topic kon stellen. Dit topic gaat dus wederom op slot.

Als het nog niet is gelukt om de SMS-diensten te blokkeren, dan zien we in dat topic graag wat je hebt geprobeerd en via welke wegen je de SMS'jes ondertussen hebt geblokkeerd. Via Payinfo kun je overigens zien op welke diensten je geabonneerd bent.