Beantwoord

Sommatie

• 14 januari 2019
  • 5 reacties
  • 411 Bekeken

goedemorgen,

afgelopen donderdag (10 januari) via chat contact gehad met de klantenservice over een betaalafspraak. Dit zouden ze doorgeven aan de afdeling incasso. Echter vandaag ontvang ik een sommatie. Graag zou ik nu willen weten of de betaalafspraak nu doorgegeven is en ik deze mail als niet verzonden mag beschouwen.

Ik had namelijk een betaalregeling echter door omstandigheden is de laatste termijn niet betaald. Nu wil ik het openstaande bedrag nu de 20ste januari in een keer betalen. Dit heeft de medewerker van de chat afgelopen donderdag voor mij geregeld en doorgegeven aan de afdeling incasso.

mvg

arjan
icon

Beste antwoord door Hajar 15 januari 2019, 10:41

Hi Arjan,

Ik zie dat je gister een collega hebt gesproken en dat je meer duidelijkheid hebt gekregen. Je kan het bedrag op de 20ste voldoen als je wilt. Ik heb voor nu de blokkade verwijderd zodat je in ieder geval bereikbaar bent.

Hopelijk is hiermee alles naar wens!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Arjan,

Ik zie dat je gister een collega hebt gesproken en dat je meer duidelijkheid hebt gekregen. Je kan het bedrag op de 20ste voldoen als je wilt. Ik heb voor nu de blokkade verwijderd zodat je in ieder geval bereikbaar bent.

Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Goedemorgen,

Ik wil graag een regeling treffen. Ik kan vanwege de blokkade alleen geen telefonisch contact opnemen met de afdeling “Incasso”. Tijdens mijn eigen werktijden is het voor mij niet mogelijk om uberhaupt te bellen. Ik heb geprobeerd dit online te regelen, ik zie echter geen knop “regeling treffen” (zoals online wordt geadviseerd) in het facturen overzicht, want deze is niet zichtbaar. Via de chatoptie kom ik ook niet verder. 

Kan iemand mij verder helpen?

Groet,

Reputatie 7
Badge +20

Hi Patrick,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat er meerdere facturen niet zijn betaald. Je hebt daardoor een blokkade gekregen waardoor het niet meer mogelijk is om een betalingsregeling te treffen. Ik wil je in dit geval adviseren om het bedrag in een keer online te voldoen anders wordt je abonnement omgezet naar PrePaid. Je kan je betaling via My T-Mobile of handmatig overmaken. Zie deze pagina voor meer informatie. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!

Hi Hajar,

Bedankt voor je reactie, dat is geen probleem, dit kan ik echter (pas) eind van de maand (Oktober) voldoen.
Is er een mogelijkheid dat hier een notitie van kan worden gemaakt in het systeem? Of zou ik via een andere weg in contact kunnen komen met de incasso afdeling?

Met vriendelijke groet,

Patrick

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Patrick001,

Dit is niet meer mogelijk voor de betalingsachterstand die er nu staat. Jouw betalingsachterstand is al dusdanig opgelopen dat een uitstel van betaling of een betalingsregeling niet meer aan de orde is. Ik hoop alsog dat het lukt om het openstaande bedrag spoedig te voldoen, voordat het abonnement wordt omgezet naar PrePaid en overgedragen wordt aan een incassobureau. 

Mocht je nog andere vragen voor ons hebben, dan horen we het graag!

Reageer