Beantwoord

Sommatie


goedemorgen,

afgelopen donderdag (10 januari) via chat contact gehad met de klantenservice over een betaalafspraak. Dit zouden ze doorgeven aan de afdeling incasso. Echter vandaag ontvang ik een sommatie. Graag zou ik nu willen weten of de betaalafspraak nu doorgegeven is en ik deze mail als niet verzonden mag beschouwen.

Ik had namelijk een betaalregeling echter door omstandigheden is de laatste termijn niet betaald. Nu wil ik het openstaande bedrag nu de 20ste januari in een keer betalen. Dit heeft de medewerker van de chat afgelopen donderdag voor mij geregeld en doorgegeven aan de afdeling incasso.

mvg

arjan
icon

Beste antwoord door Hajar 15 januari 2019, 10:41

Hi Arjan,

Ik zie dat je gister een collega hebt gesproken en dat je meer duidelijkheid hebt gekregen. Je kan het bedrag op de 20ste voldoen als je wilt. Ik heb voor nu de blokkade verwijderd zodat je in ieder geval bereikbaar bent.

Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Arjan,

Ik zie dat je gister een collega hebt gesproken en dat je meer duidelijkheid hebt gekregen. Je kan het bedrag op de 20ste voldoen als je wilt. Ik heb voor nu de blokkade verwijderd zodat je in ieder geval bereikbaar bent.

Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Reageer