Beantwoord

SpinIt247 betaalde dienst

• 30 december 2018
  • 4 reacties
  • 542 Bekeken

Ik heb nu enige dagen last van omgewenste sms van SpinIt247.

Ja ik heb betaalde sms diensten geblokkeerd
Ja ik heb bij payinfo.nl nagekeken.

Heb altijd al geblokkeers en destijds via payinfo. Dus vind het raar dat ik deze ongewenste smsjes krijg.

Hoe kan in dit oplossen??
icon

Beste antwoord door Seccie 30 december 2018, 20:28

@Fally,

Ik adviseer je om z.s.m onderstaande stappen door te nemen en tevens uit te voeren.

1 Stel zo snel mogelijk een blokkade in op betaaldiensten in je Mijn T-Mobile.
Zie Gegevens & Instellingen, Blokkades, Betalen via Factuur, Betalen van sms-diensten of mobiele diensten (FTMSC).

2 Controleer tevens Payinfo om eenvoudig je abonnementen & betalingen inzien die via je telefoonrekening afgerekend worden.

3 Ga naar https://www.t-mobile.nl/my/onderzoekfactuurom een aanvraag in te dienen om de volgens jou onterecht betaalde kosten voor premium sms diensten terug te vragen.

Prettige avond nog, en alvast een fijne jaarwisseling.
Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb precies hetzelfde. Ineens 2 smsjes vandaag van payinfo? Nog nooit eerder gehad dus graag een oplossing want ga niks betalen!
Reputatie 6
Badge +8
@Fally,

Ik adviseer je om z.s.m onderstaande stappen door te nemen en tevens uit te voeren.

1 Stel zo snel mogelijk een blokkade in op betaaldiensten in je Mijn T-Mobile.
Zie Gegevens & Instellingen, Blokkades, Betalen via Factuur, Betalen van sms-diensten of mobiele diensten (FTMSC).

2 Controleer tevens Payinfo om eenvoudig je abonnementen & betalingen inzien die via je telefoonrekening afgerekend worden.

3 Ga naar https://www.t-mobile.nl/my/onderzoekfactuurom een aanvraag in te dienen om de volgens jou onterecht betaalde kosten voor premium sms diensten terug te vragen.

Prettige avond nog, en alvast een fijne jaarwisseling.
Reputatie 6
Badge +8
Ik heb nu enige dagen last van omgewenste sms van SpinIt247.

Ja ik heb betaalde sms diensten geblokkeerd
Ja ik heb bij payinfo.nl nagekeken.

Heb altijd al geblokkeers en destijds via payinfo. Dus vind het raar dat ik deze ongewenste smsjes krijg.

Hoe kan in dit oplossen??

Wat vreemd dat je ondanks je blokkades, toch sms'jes van sms diensten blijft ontvangen. Houd in ieder geval even je aanstaande facturen in de gaten of er extra kosten worden berekend. Mocht dat het geval zijn, dan raad ik je aan om de derde stap op te volgen.
ik vind het geen goede service van t-mobile dat de klanten iederkeer voor de blok woorden gezet met extra
kosten waarbij ik vind dat t-mobil zijn klanten ervoor moet beschermen

Reageer