Beantwoord

Stopzetten papieren factuur

  • 28 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 313 Bekeken

Goedemiddag,

 

Ik heb een zakelijk abonnement en wil graag stoppen met de papieren factuur. 

Ik begrijp dat ik dat niet zelf kan doen en dat jullie dat wel voor mij kunnen doen.

 

Met vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door Hajar 29 oktober 2019, 11:06

Hi @VanImmen 

Geen zorgen ik heb bij deze papieren factuur uitgezet. Vanaf nu zul je deze niet meer ontvangen. Is hiermee alles naar wens? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @VanImmen Privé abonnementen kunnen dat zelf regelen in het account van My-T-mobile.

Heb jij die mogelijkheden dan niet, Of ben je geen eigenaar van het bedrijf wat het abonnement heeft afgesloten?

 

Zoals gemeld heb ik een zakelijk abonnement en geen privé abonnement.

Als ik kijk bij ‘Abonnement & Instellingen’ kan ik geen papieren factuur verwijderen. Alleen nog (extra) toevoegen, terwijl die wel op mijn factuurspecificatie staat (Kosten papieren factuur  €2,10).

Reputatie 7
Badge +20

@VanImmen De moderators lezen mee en reageren binnen de 24/48 uur.

Hopelijk kunnen ze het voor je stopzetten, even afwachten of de klantenservice bellen.

Bellen

Werkdagen: 8.00 tot 23.00 uur.
Weekend: 9.00 tot 17.30 uur.
Bel 0800-7112

Fijne avond

Reputatie 7
Badge +20

Hi @VanImmen 

Geen zorgen ik heb bij deze papieren factuur uitgezet. Vanaf nu zul je deze niet meer ontvangen. Is hiermee alles naar wens? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten!

Reageer