Beantwoord

stopzetten papieren factuur

• 11 januari 2020
  • 3 reacties
  • 250 Bekeken

Hallo,

Ik zie dat ik bij een zakelijk abonnement niet zelf de mogelijkheid heb om het ontvangen van papieren facturen stop te zetten - Zouden jullie dat voor me willen instellen?
Alvast bedankt!

Groetjes,

icon

Beste antwoord door Evy 13 januari 2020, 13:14

Hi @tmobilezakelijk 

Geen probleem, dit heb ik gelijk voor je uitgezet! Vanaf nu ontvang jij geen papieren facturen meer. Als je ik nog ergens anders bij kan helpen dan weet je me te vinden!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi @tmobilezakelijk 

Geen probleem, dit heb ik gelijk voor je uitgezet! Vanaf nu ontvang jij geen papieren facturen meer. Als je ik nog ergens anders bij kan helpen dan weet je me te vinden!

Hallo,

Ik zie dat ik bij een zakelijk abonnement niet zelf de mogelijkheid heb om het ontvangen van papieren facturen stop te zetten - Zouden jullie dat voor me willen instellen?
Alvast bedankt!

Groetjes,

Daniëlle

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Daniëlle,

Dat wil ik graag voor je gaan regelen! Ik zie dat je op onze Community geregistreerd bent met een particulier abonnement en daar staat de papieren factuur al uitgeschakeld, dus dan gaat het om een ander abonnement. Zou je mij via een privébericht jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Dan kan ik dit voor je gaan regelen! 

Reageer