Beantwoord

SUB-totaal van factuur gaat worden geïncasseerd?

  • 21 januari 2020
  • 1 reactie
  • 124 Bekeken

Hallo,

Ik krijg zojuist een mailtje dat over een paar dagen een bedrag van € 93,84 wordt geïncasseerd. Dat is echter het subtotaal van de factuur en niet het totaalbedrag. Het juiste factuurbedrag zou moeten zijn
€ 13,95.

Kan webcare even voor me nakijken of alleen het in het mailtje genoemde bedrag fout is of dat er daadwerkelijk een foutief bedrag geïncasseerd gaat worden?

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Folkert 21 januari 2020, 19:50

Beste @HSR 

In Mijn T-Mobile of in de TM app kun je de factuur bekijken, bedragen moeten overeen komen.

Groet, Folkert

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18

Beste @HSR 

In Mijn T-Mobile of in de TM app kun je de factuur bekijken, bedragen moeten overeen komen.

Groet, Folkert

Reageer