Beantwoord

T-mobile abonnement

Hallo T-Mobile,

Ik heb 1 maand geleden in een tmobile shop een abonnement van 43 euro in de maand aangeschaft voor bestaande abonnees, deze was al later ingegaan vanwege "een fout in het systeem waardoor de orders niet verwerkt konden worden"(10-10-13).  De verkoper heeft gezegd dat het 43 euro was, blijkbaar is hij vergeten erbij te vertellen dat er nog zon 9 euro BTW bijkwam, nu kijk ik op mijn factuur en is er 108 euro voor 2 factuur maanden afgeschreven. Dit is héél erg nalatig dat mij gewoon een contract wordt aangesmeerd voor 9 euro minder dan de uiteindelijke prijs. Nu kijk ik op de T-mobile site bij contract verlengen met hetzelfde toestel en hetzelfde abonnement en er staan ook 43 euro, nergens te vinden dat het hier exc. BTW is, ook bij de bestel pagina is het niet het geval. Ik heb hier naar gevraagd in de shop en zij konden niet in het systeem omdat heel t-mobiles database plat zou liggen (26-11-2013) vervolgens bel ik op naar de klantenservice en kunnen wonder boven wonder al de hele dag in het systeem en wisten niks van een storing af. Kortom er wordt gedaan alsof hun neus bloedt en ik voel me nogal bedrogen van deze nalatige actie en verwacht hierop een passende oplossing. Als ik van te voren had geweten dat ze hier 50 euro per maand voor vroegen + 89 euro bij betalen voor het toestel hadden andere telecom aanbieders zoals KPN of Vodafone voor dezelfde prijs een veel beter aanbod!

Met vriendelijke groet,

Yannick Geraedts
icon

Beste antwoord door Bram 2 december 2013, 16:19

@yannick.g

Ik zie dat je ondertussen al een reactie hebt gehad via email. Je miste enkele kortingen, deze heeft mijn collega toegevoegd. Excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
@yannick.g

Ik zie dat je ondertussen al een reactie hebt gehad via email. Je miste enkele kortingen, deze heeft mijn collega toegevoegd. Excuses voor het ongemak!

Reageer