Beantwoord

T-Mobile blijft facturen verzenden

• 21 juli 2019
  • 8 reacties
  • 587 Bekeken

Onze oma is overleden op 17 februari 2019.
We hebben veelvuldig contact gehad met T Mobile.
Ondanks vele beloften en toezeggingen blijft T Mobile facturen verzenden.
Alle andere bedrijven werkte vlekkeloos mee om de administratieve zaken te regelen...behalve T Mobile.
Gisteren weer een nieuwe factuur ontvangen.
Klantnummer is 1.***2 64 factuurnummer ***250.
Dit is bijzonder pijnlijk maar ook kwalijk.
Als T -Mobile nu niet binnen 14 dagen een schriftelijke bevestiging geeft dat er geen facturen meer worden verzonden gaan wij de publiciteit opzoeken door deze wanvertoning van T-Mobile.
icon

Beste antwoord door Hajar 22 juli 2019, 15:41

Hi @giku1974

Ik heb het abonnement direct stopgezet. En de openstaande facturen zijn komen te vervallen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak! Vanaf nu zul je geen factuur meer ontvangen voor dit nummer. Nogmaals gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Beste @giku1974,

Ten eerste gecondoleerd met je verlies. Ik kan me goed voorstellen dat je in deze situatie niet zit te wachten op extra brieven of facturen. Ik heb als mede-klant geen inzage in gesprekken of contactmomenten met de klantenservice.

Ik denk dat we het beste daarom even op reactie wachten van een van de webcare medewerkers.
Deze hebben wel toegang tot klantgegevens en klantdata. Zoals je hierboven al aangeeft je hebt vaak contact gehad en er zijn afspraken en toezeggingen gedaan, maar die lijken (nog) niet te worden waargemaakt.

Tijdens een korte zoektocht op de T-Mobile website kwam ik uit bij deze link.
Kun je aangeven of dit proces opgevolgd of uitgevoerd is?

Nogmaals veel sterkte.
Ik hoop dat webcare spoedig uw vragen op een passende manier zal behandelen.
Bedankt voor je reactie. Werkwijze volledig gevolgd alleen krijgt T-mobile het systeem technisch niet voor elkaar.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Giku,

Gecondoleerd met je verlies. Ik wil je graag verder helpen! Kun je met het 06-nummer, klantnummer en indien mogelijk naam en adres van het abonnement sturen? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen!
[upload verwijderd vanwege privégegevens
Reputatie 7
Badge +20
Beste @giku1974 Ten eerste gecondoleerd.

Klik op @Hajar de naam dan kan je haar een privé berichtje sturen.
De screen is verwijderd omdat dit een openbaar community is en iedereen dus kan meelezen.
Groetjes!
Reputatie 7
Badge +20
Hi @giku1974

Ik heb het abonnement direct stopgezet. En de openstaande facturen zijn komen te vervallen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak! Vanaf nu zul je geen factuur meer ontvangen voor dit nummer. Nogmaals gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst!
Bedankt voor je hulp.
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan!😊

Reageer