Beantwoord

T-Mobile brengt hoge niet te vinden kosten in rekening!

• 27 november 2013
  • 1 reactie
  • 150 Bekeken

Reputatie 2
Wat een nare doelbewuste graaiers bij T-mobile. Jaren ben ik al klant. Bij het overgaan van Relax naar Smart ben je al je betaalde tegoed al kwijt geraakt. En nu heb ik wat meer gebeld blijkbaar. Een rekening die direct maar liefst 100 euro duurder is. Maar denk niet dat er op je factuur iets staat over het tarief buiten de bundel. Dan kijken op de site van T-mobile. Nergens wat over te vinden. Dan inloggen op My T-mobile en wat denk je....ook daar niets over te vinden bij je abonnement gegevens. Nergens op de site van T-mobile is te vinden wat de extra kosten zijn als je buiten je bundel belt. Heel heel doelbewust wordt dit niet vermeld zodat zo veel mogelijk mensen in deze val kunnen trappen. Dit tikt voor T-mobile veel harder aan dan de normale kosten. Dan even bellen met 0800 7123, het nr van T-mobile. De stem machine geeft zoveel keuzes en blijft maar kletsen maar iemand aan de lijn krijgen lukt niet. Wat valt me dit vies tegen! Hier moeten mensen voor gewaarschuwd worden. T-mobile is in een paar jaar heel hard achteruit gegaan qua dienstverlening . Mijn abonnenment zal ik moeten uitdienen maar hier wil ik niet langer meer blijven. En dat terwijl ik al via het toen nog Orange bij T-mobile terecht ben gekomen.
Nog steeds heb ik wel de vraag. Waar kan ik nu in hemelsnaam zien wat de kosten buiten de bundel zijn zodat ik kan controleren dat ze wel de juiste kosten hanteren?
icon

Beste antwoord door Gwendolyn70 27 november 2013, 16:53

Hallo,
.
Alle prijslijsten vind je hier: http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/oude-tarieven. Hier staat ook jouw contract bij en hier staan alle tarieven die bij jouw contract horen vermeld.

Het telefoonnummer van de klantenservice is 1200. Het nummer wat in jouw topic is vermeld is van de sales afdeling, voor het verlengen van contracten.

Wat de telefonische bereikbaarheid betreft zie ik daar, ook bij het juiste nummer 1200, wel meer meldingen over voorbij komen. Goed dat jij het ook nog meldt. Ik bel T-mobile zelf nooit (ik regel alles eigenlijk via webcare), mede omdat ik er een hekel aan heb om door een bandje te woord gestaan te worden, gevolgd door de meest vreselijke wachtmuziekjes en dan eindelijk eens iemand te spreken.
Helaas is het blijkbaar bij T-mobile niet anders. En dat is vervelend voor mensen die toch prijs stellen op persoonlijk contact. Hopelijk gaan we nog eens terug naar een tijd dat de telefoon gewoon door een mens werd opgenomen 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo,
.
Alle prijslijsten vind je hier: http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/oude-tarieven. Hier staat ook jouw contract bij en hier staan alle tarieven die bij jouw contract horen vermeld.

Het telefoonnummer van de klantenservice is 1200. Het nummer wat in jouw topic is vermeld is van de sales afdeling, voor het verlengen van contracten.

Wat de telefonische bereikbaarheid betreft zie ik daar, ook bij het juiste nummer 1200, wel meer meldingen over voorbij komen. Goed dat jij het ook nog meldt. Ik bel T-mobile zelf nooit (ik regel alles eigenlijk via webcare), mede omdat ik er een hekel aan heb om door een bandje te woord gestaan te worden, gevolgd door de meest vreselijke wachtmuziekjes en dan eindelijk eens iemand te spreken.
Helaas is het blijkbaar bij T-mobile niet anders. En dat is vervelend voor mensen die toch prijs stellen op persoonlijk contact. Hopelijk gaan we nog eens terug naar een tijd dat de telefoon gewoon door een mens werd opgenomen 🙂

Reageer