Beantwoord

T-mobile incasso heeft onterecht een blokkade op mijn uitgaande diensten ingesteld.

• 25 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 596 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
T-mobile incasso heeft onterecht een blokkade op mijn uitgaande diensten ingesteld. Donderdag 23 aug. kon ik ineens niet meer bellen, smsjes kwamen niet aan en kreeg geen toegang tot internet. Terwijl ik nu net, 2 dagen eerder dan ik normaal doe, had betaald.

Heb hier enorm veel hinder door ondervonden, mensen die 2 uur voor niks onderweg zijn geweest, kinderen voor een dichte deur, en 2 opdrachten misgelopen bijv.
Daarbij ben ik de hele avond mijn instellingen, facturen, abonnement, voorwaarde, internet en t forum aan t uitpluizen geweest, maar geen reden hiertoe kunnen vinden. Alles nagerekend en termijnen uitgerekend, maar alles klopte, om gek van te worden.

Nam mij voor om overdag dan maar naar iemand toe te moeten gaan, om dat dure langdurende service nummer, waartoe T-mobile je verplicht contact op op te nemen, op andermans kosten te moeten gaan bellen. Ontvang ik die vrijdagmorgen het volgende bericht:
"T-Mobile heeft uw blokkade voor uitgaande gesprekken opgeheven. Mocht u nog niet kunnen bellen zet dan uw toestel uit en weer aan. Groeten T-Mobile."

Nahhhh!? Opzich gunstig natuurlijk, kan mijn abonnement weer gebruiken. Maar wanneer hier geen reden toe is, had men hier helemaal niet aan mogen komen. Dat had mij niet onnodig op heel wat hoge kosten en de stuipen op t lijf gejaagd. Waardoor ik geen (nacht)rust kreeg tot ik t begreep. Maar begrijpelijk werd het niet..

Blijkbaar moet er toch een aanleiding zijn geweest, om tot blokkade over te gaan. Dit gaat echter niet vanzelf! Hoor graag wat hier nou de oorzaak was, en welke gevolgen dit met zich meebrengt. Denk aan of er nu een melding terug te zien is van achterstallige betaling, waardoor een volgende keer eerder maatregelen genomen worden. Worden er geen aansluitkosten in rekening gebracht? Hoe komen jullie mij tegemoet?

Mvg. Vooijs
icon

Beste antwoord door Rosan 26 augustus 2018, 11:02

Beste @Lnd83 een factuur heeft een uiterste betaal termijn en als tegen de uiterste betaal termijn gaat aanzitten loop je deze risico's.
Bij een te late betaling worden er idd extra kosten berekend en die kosten worden helaas niet vergoed.
De factuur is tenslotte te laat betaald dat kan bv komen omdat er een weekend tussen heeft gezeten misschien?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Je kan deze ellende allemaal besparen om automatisch te betalen , het zijn vaste kosten die elke maand terug komen.
Badge +13
Beste @Lnd83 een factuur heeft een uiterste betaal termijn en als tegen de uiterste betaal termijn gaat aanzitten loop je deze risico's.
Bij een te late betaling worden er idd extra kosten berekend en die kosten worden helaas niet vergoed.
De factuur is tenslotte te laat betaald dat kan bv komen omdat er een weekend tussen heeft gezeten misschien?

Reageer