Beantwoord

T-Mobile Klantvoordeel staat niet op factuur

• 14 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 364 Bekeken

Reputatie 2

Hallo,

Ik heb een G19 Unlimitted abonnement sinds vorige week maandag. Heb zojuist een factuur ontvangen. Ik zie hier alleen dat de “Klantvoordeel Unlimited voor €25,00 ” niet in verwerkt is, want ik betaal 35,- volgens de factuur die ik heb ontvangen. Wanneer wordt de korting verekend? Deze is 3 dagen later geactiveerd.

Mvrgr,

Dennis

icon

Beste antwoord door Evy 15 oktober 2019, 11:20

Goedemorgen Dennis,

Ik snap je verwarring, ik help je graag om alles duidelijk te maken voor je!:grinning:
Je betaalt de vaste maandkosten van je abonnement altijd vooraf. Als je jouw abonnement wijzigt, dan zie je dat niet direct terug op je factuur. De wijzigingen zullen op je volgende factuur opnieuw worden berekend. Volgende maand wordt de korting met terugwerkende kracht aangegeven.
Laat je even weten als het anders verloopt dan verwacht? En mocht je verder nog vragen hebben help ik je graag verder! :grinning:

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Goedemorgen Dennis,

Ik snap je verwarring, ik help je graag om alles duidelijk te maken voor je!:grinning:
Je betaalt de vaste maandkosten van je abonnement altijd vooraf. Als je jouw abonnement wijzigt, dan zie je dat niet direct terug op je factuur. De wijzigingen zullen op je volgende factuur opnieuw worden berekend. Volgende maand wordt de korting met terugwerkende kracht aangegeven.
Laat je even weten als het anders verloopt dan verwacht? En mocht je verder nog vragen hebben help ik je graag verder! :grinning:

Reputatie 2

Goedemiddag @Evy hartelijk dank voor je antwoord. Ik ga volgende maand even afwachten. Alles is duidelijk nu.

Met vriendelijke groet,

Dennis

Reageer