Beantwoord

T-Mobile Klantvoordeel storing duurt al meer dan een maand!

• 3 juli 2019
  • 1 reactie
  • 733 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
Mijn klantvoordeel van mijn T-Mobile thuis is meer dan een maand geleden zonder enkele reden (er is namelijk niets gewijzigd in het abonnement of met een van de gecombineerde mobiele abonnementen) stopgezet.
Na enkele keren heel lang in de wacht te hebben gestaan heb ik een maand geleden een medewerker gesproken. Volgens haar zou dit probleem komen door een storing en zou dit automatisch opgelost worden, omdat ik recht heb op de korting zou de incasso sowieso goed gaan.
Nu meer dan een maand later gaat het dus niet goed! Het thuis abonnement valt nog steeds niet onder het klantvoordeel en er wordt dus wel teveel afgeschreven!

Hierover wil ik natuurlijk graag telefonisch contact, maar daar sta ik al een halfuur in de wacht. Tijdens dit wachten ook geprobeerd contact te zoeken via Facebook. Daar wordt doodleuk verteld dat een reactie enkele dagen(!!!!) op zich kan laten wachten. Hoezo hebben jullie het nog over een klantenservice. Met service heeft dit echt niets te maken!

Daarnaast heb ik nog een extra mobiel abonnement afgesloten, die wil ik ook aanmelden voor klantvoordeel, dit geeft immers een korting. Dit werkt dus ook niet.

Ik betaal hierdoor op twee abonnementen teveel en het is onmogelijk om hierover contact te krijgen.
Als T-Mobile echt een klantenservice zou hebben zouden zij mij benaderen om aan te geven dat er een probleem is en zouden zij met een oplossing komen.
Een onbereikbaar bedrijf dat ook nog een teveel geld bij haar klanten int, hoe slecht kan je het doen?

Hopelijk kan er via dit forum wel hulp geboden worden?
icon

Beste antwoord door Glassertje 3 juli 2019, 21:27

@Aswin_ Welkom op het forum.

Er loopt een centraal topic over de storing van klantvoordeel. Hier wordt je op de hoogte gehouden, ook voor vragen kun je daar terecht.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +4
@Aswin_ Welkom op het forum.

Er loopt een centraal topic over de storing van klantvoordeel. Hier wordt je op de hoogte gehouden, ook voor vragen kun je daar terecht.