Beantwoord

T-Mobile onbeperkt

• 17 maart 2021
  • 7 reacties
  • 81 Bekeken

Ik ben gebeld door iemand van T-Mobile en heb mijn abonnement toen omgezet naar onbeperkt bellen. 

ordernummer: 57698345 bevestiging via mail gekregen. 

Nu krijg ik een rekening van meer dan €100 binnen voor teveel bellen met mijn abonnement. Er is dus ergens iets heel erg mis gegaan. 

Alvast bedankt voor de hulp. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 17 maart 2021, 22:04

Als je de factuur downloadt in My T-Mobile dan zie je ook de specificatie vanaf de 2de pagina dus naar welke nummer je hebt gebeld en de kosten daarvoor.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @BorisA 

Als je in je My T-Mobile account kijkt en de factuur downloadt, wat staat er dan precies in de factuur specificatie dus waarvoor worden de kosten gerekend?

Je hebt buiten je bundel gebeld. Op deze factuur betaal je daarvoor € 69,26.

Dit staat er

Reputatie 7
Badge +19

Als je de factuur downloadt in My T-Mobile dan zie je ook de specificatie vanaf de 2de pagina dus naar welke nummer je hebt gebeld en de kosten daarvoor.

Reputatie 6
Badge +12

Bellen van NL naar EU is niet altijd gratis. Ook 09xx nummers natuurlijk niet. Eventueel gemaakte buiten de bundel kosten voordat de verhoging inging blijven ook staan.

Dit is beide niet het geval. Er zijn geen 0900 nummers of buitenlandse nummers. 

Reputatie 7
Badge +19

Voor welke nummers zijn er dan wel extra kosten gerekend? Gewoon 06 nummers of toch maar het buitenland?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @BorisA 

Ik zie dat je inmiddels bent verder geholpen door mijn collega. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Reageer