Vraag

Tarieven 0900 nummers

Reputatie 2
Wat ik me afvraag:

Waarom betaal je extra voor het bellen naar een 0900-nummer?

Ik begrijp dat je de extra kosten (meestal 10 ct p/m) aan de desbetreffende instantie moet betalen.

Maar waarom de 30ct extra?

Volgens mij maakt T-Mobile geen extra kosten dus ik begrijp niet waarom deze minuten niet gewoon uit je bundel gehaald kunnen worden.

Ik heb deze vraag ook al eens aan Vodafone voorgelegd maar daar kreeg ik een nogal onbevredigend en vooral ombeschoft antwoord.

Mvg, Daisy

7 reacties

Reputatie 5
@DaisyS
Bij je Voordeelsim 500 + 150 wordt het bellen naar 0900-, 0906- en 0909-nummers in rekening gebracht aks kosten buiten de bundel, daarnaast betaal je het tarief van het servicenummer.
Reputatie 2
@<a href="https://forum.t-mobile.nl/members/daisys-195701/" target="_blank">DaisyS</a><br />
Bij je <a rel="nofollow" href="http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/media/pdf/service-contact/nieuwe-prijslijsten/voordeelsim.pdf" target="_blank">Voordeelsim 500 + 150</a> wordt het bellen naar 0900-, 0906- en 0909-nummers in rekening gebracht aks kosten buiten de bundel, daarnaast betaal je het tarief van het servicenummer.

Beste Esther,

Heb je mijn vraag eigenlijk wel gelezen???

Ik ben op de hoogte van de tarieven, bedankt voor het verschaffen van overbodige informatie.

Mijn vraag was WAAROM je bij T-Mobile dat bedrag betaald.

Ik hoop dat je dit keer daadwerkelijk de moeite neemt om mijn vraag te lezen zodat ik een duidelijk antwoord kan krijgen.

Mvg, Daisy
Reputatie 2
@DaisyS
Bij je Voordeelsim 500 + 150 wordt het bellen naar 0900-, 0906- en 0909-nummers in rekening gebracht aks kosten buiten de bundel, daarnaast betaal je het tarief van het servicenummer.

Beste Esther,

Heb je mijn vraag eigenlijk wel gelezen???

Ik ben op de hoogte van de tarieven, bedankt voor het verschaffen van overbodige informatie.

Mijn vraag was WAAROM je bij T-Mobile dat bedrag betaald.

Ik hoop dat je dit keer daadwerkelijk de moeite neemt om mijn vraag te lezen zodat ik een duidelijk antwoord kan krijgen.

Mvg, Daisy
Reputatie 6
Badge +8
Ben bang dat je geen beter antwoord zal krijgen DaisyS , zijn wel meer typishe zaken.
Prepaid bellen in NL met internationaal kost 12 cent per minuut , maar afgelopen zomer was er een aktie 1 cent per minuut naar een groot deel van de wereld.
Kan je ook afvragen waarom dit is/kan.
Tja zijn nu 1 maal de prijsplannen die je vooraf weet, je moet een keuze maken in het prijsplannen die het beste bij je past.
Vergeet het waarom...
Reputatie 2
Volgens mij zijn de tarieven voor 0900-nummers bij ieder prijsplan hetzelfde.

De reden waarom ik doorvraag is omdat ik bij Vodafone dit antwoord kreeg:

"Wij hebben onderling afspraken gemaakt over deze tarieven en het enige wat u als consument hoeft te weten is hoeveel u moet betalen..."

Ik vond het nogal een naar antwoord.
Reputatie 6
Badge +8
Dat Vodafone zelf meldt dat ze onderling afspraken hebben gemaakt is wel apart.
Ze roepen immers allemaal dat ze geen afspraken maken

Reputatie 2
Inderdaad! Daarom was ik ook benieuwd naar het antwoord van T-Mobile.....................

Reageer