Ik zit al jaren bij T-mobile sinds 2014. De afgelopen 3 maanden heb gebeld met mijn t-mobile abonnement in het buitenland (Duitsland) en hierbij heb ik 3 hoge rekening gekregen. Vervolgens heb ik contact opgenomen met de klantenservice, jullie vertellen mij dat mijn abonnement niet voldoet aan de nieuwe voorwaarden, vandaar dat ik extra moet gaan betalen. Ik heb begrepen dat sinds 2016 dat alle abonnementen ook gebruik kan maken in EU. En bij mij is het niet geval.
Ik zou graag een compensatie terug willen krijgen. Kunnen jullie mij hiervoor terugbellen.
Alvast bedankt
Mvg,
Cornelia
Beste antwoord door Hajar
HI Nel,
Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat mijn collega meer uitleg heeft gegeven over de hoge kosten. Je maakte gebruik van een verouderd abonnement en je was over je belminuten heen. Daardoor heb je extra kosten gemaakt. Op je factuur kun je precies terugzien vanaf wanneer je extra kosten hebt gemaakt. Ik zie dat je inmiddels hebt verlengd en vanaf nu kun je onbeperkt bellen. Houdt er wel rekening mee dat bellen van NL naar EU wel kosten aan zijn verbonden, maar bellen vanaf EU naar EU is onbeperkt.
Ik hoop dat je nu meer duidelijk hebt.
Bekijk origineel
Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat mijn collega meer uitleg heeft gegeven over de hoge kosten. Je maakte gebruik van een verouderd abonnement en je was over je belminuten heen. Daardoor heb je extra kosten gemaakt. Op je factuur kun je precies terugzien vanaf wanneer je extra kosten hebt gemaakt. Ik zie dat je inmiddels hebt verlengd en vanaf nu kun je onbeperkt bellen. Houdt er wel rekening mee dat bellen van NL naar EU wel kosten aan zijn verbonden, maar bellen vanaf EU naar EU is onbeperkt.
Ik hoop dat je nu meer duidelijk hebt.