Beantwoord

te hoge factuur

  • 28 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 172 Bekeken

Ik wil graag even mijn nieuwe factuur en mijn contract toevoegen en weten waarom ik €17 deze maand door TMobile genaaid wordt.

Maar helaas kan dit niet een gewone email met bijlage sturen lukt ook niet.

Back to the nineties net als het ontvangst maar goed dat komt een andere keer

icon

Beste antwoord door Waqqas 28 oktober 2020, 23:39

Hallo @Montijt 

Wanneer je de factuur hebt dan staat daar onder ook de factuur specificatie, je kan er precies zien waar je extra voor betaald hebt.

Mocht iets niet duidelijk zijn dan kan je er een foto/screenshot van maken en eventuele privé gegevens weghalen door hem te bewerken en hier uploaden 🙂

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Montijt 

Wanneer je de factuur hebt dan staat daar onder ook de factuur specificatie, je kan er precies zien waar je extra voor betaald hebt.

Mocht iets niet duidelijk zijn dan kan je er een foto/screenshot van maken en eventuele privé gegevens weghalen door hem te bewerken en hier uploaden 🙂

Reageer