Beantwoord

Te hoge rekening

• 3 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 507 Bekeken

Reputatie 2

Ik heb al jaren een klein abonnementje van 5,50 euro per maand.
Ik bel heel erg weinig, en houdt zelfs van die 5,50 altijd nog minuten over.
Wat schetst mijn verbazing dat ik gisteren op mijn factuur zie staan dat ik ruim 45 euro moest betalen in plaats van 5,50

Ik ben dus even die belgegevens na gegaan, en er staat dat ik 2x 120 minuten gebelt heb met nr 06.4xxxxx18
Dat is gods onmogelijk. Het nr is van mijn man, en ik bel hem altijd hoogstens een paar minuten, dat kunnen jullie ook op het overzicht zien, mijn man is niet eens in staat om 5 minuten te praten, dus al helemaal niet 2 x 120 minuten. Ik vraag mij af hoe jullie daar aan komen.

Is er een storing geweest of iets dergelijks.?
Ik ga hier absoluut niet mee accoord, en wil die 40 euro die jullie teveel hebben afgehouden terug hebben.
Jullie kunnen aan mijn bel patroon zien dat ik nooit zulke gesprekken heb.
Als jullie dit niet rechttrekken ga ik weg bij Tmobile.
Graag uw antwoord.
icon

Beste antwoord door Rosan 3 augustus 2018, 16:05

@greadstone er zijn 2 mogelijkheden namelijk dat je na een gesprek bent vergeten op te hangen en dan houd een gesprek 120 minuten stand.
Of je heb een broekzak gesprek gehad en ook dan kan een gesprek 120 minuten stand houden.
In jouw geval is er 2 keer zoiets voor gevallen en je kan tussen je oproepen dit ook terug vinden als je in je toestel gaat kijken bij oproepen zullen deze daar tussen staan.
T Mobile zal niet zelf oproepen tot stand brengen en dan in rekening brengen dat zou niet netjes zijn en dat doen ze dus ook zeker niet.
Bekijk origineel

2 reacties

Ik zou het nummer van je man maar weghalen op de openbaar forum. Anders wordt hij dadelijk platgebeld.
Het kan zijn (hoeft niet) dat er een verbinding is geweest die niet afgebroken is. De verbinding blijft dan in stand en de minuten tikken weg.
Badge +13
@greadstone er zijn 2 mogelijkheden namelijk dat je na een gesprek bent vergeten op te hangen en dan houd een gesprek 120 minuten stand.
Of je heb een broekzak gesprek gehad en ook dan kan een gesprek 120 minuten stand houden.
In jouw geval is er 2 keer zoiets voor gevallen en je kan tussen je oproepen dit ook terug vinden als je in je toestel gaat kijken bij oproepen zullen deze daar tussen staan.
T Mobile zal niet zelf oproepen tot stand brengen en dan in rekening brengen dat zou niet netjes zijn en dat doen ze dus ook zeker niet.

Reageer