Beantwoord

Te veel berekende kosten telefoon

Er wordt beweerd dat ik 120 en 1 sec. lang met nummer [verwijderd door mod] gebeld op 28 oktober j.l
daar is mij niets van bekend, heb contact op genomen met jullie de heer Fleming uit Enschede
die mij de raad gaf een klacht in te dienen, heb contact op genomen met de eigenaar van het
bovengenoemde nummer en daar is ook niets bekend, wij zijn namelijk die samen geweest en het
lijkt me sterk dat we dan samen met onze telefoons contact hebben terwijl we tegenover elkaar zitten
In de hoop dat u voor een oplossing kunt zorgen verblijf ik.
m.v.g. mw den Ouden

icon

Beste antwoord door Amy 12 november 2015, 18:42

Goedenavond mevrouw Den ouden,

Goed dat je hier naar vraagt! 🙂

Wanneer je inlogt op My T-Mobile en je gaat naar 'Facturen' dan kunt je daar de facturen downloaden. Vervolgens kun je in de factuurspecificatie precies zien met wie je contact hebt gehad. Deze gesprekken worden geregistreerd door je simkaart en komen vervolgens terug op je factuur, wij kunnen hier niets aan veranderen. Ik vermoed dat er per ongelijk is gebeld en de andere persoon niet heeft gemerkt dat hij/zij opheeft genomen. Ik zie dat je hier ook contact over hebt gehad met een van mijn collega's en er is een korting gegeven.

Wil je het aangeven als hier nog onduidelijkheden over zijn? We helpen je graag verder!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi mvr. Den Ouden,

Ik snap dat het vervelend is dat je jouw tegoed bent kwijt geraakt, maar zoals Amy aangeeft is het gesprek geregistreerd. Waarschijnlijk is er per ongeluk gebeld zoals centaur ook al geeft.

Ik hoop dat je de korting alsnog een toepassende oplossing vindt. 🙂
Reputatie 6
Badge +8
Als de simkaart het gesprek heeft geregistreerd dan heeft er waarschijnlijk een broekzak gesprek de verdwenen minuten veroorzaakt.
Meen dat na 120 min gespreken automatisch verbroken worden ivm ongewilde broekzak gesprekken. Heeft u de history van u telefoon al gecheckt?
Goedenavond,jammer dat het zo opgelost is met een kleine korting.
Ik had een andere oplossing gehoopt,misschien het kwijtschelden van
de120 belmin. die ik niet gemaakt heb.
vr. groet mevr.Den Ouden.
Reputatie 7
Badge +15
Goedenavond mevrouw Den ouden,

Goed dat je hier naar vraagt! 🙂

Wanneer je inlogt op My T-Mobile en je gaat naar 'Facturen' dan kunt je daar de facturen downloaden. Vervolgens kun je in de factuurspecificatie precies zien met wie je contact hebt gehad. Deze gesprekken worden geregistreerd door je simkaart en komen vervolgens terug op je factuur, wij kunnen hier niets aan veranderen. Ik vermoed dat er per ongelijk is gebeld en de andere persoon niet heeft gemerkt dat hij/zij opheeft genomen. Ik zie dat je hier ook contact over hebt gehad met een van mijn collega's en er is een korting gegeven.

Wil je het aangeven als hier nog onduidelijkheden over zijn? We helpen je graag verder!

Reageer