Beantwoord

Te veel betaald

  • 30 juli 2017
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

Bij deze geef ik aan te veel te hebben betaald wat betreft mijn maandkosten bij T-mobile wil graag weten hoe dat recht te zetten
icon

Beste antwoord door David 31 juli 2017, 17:05

Hey RQ7,

Goed dat je het even laat weten, maar om welke maandkosten gaat het in dit geval? Ik zie dat er op dit moment €1,19 te veel betaald is. Dit zal worden verrekend met de eerstvolgende factuur, dan gaat dat bedrag af van de totale kosten. Als je naar My T-Mobile gaat, dan zie je overigens ook gelijk welk kosten je de afgelopen tijd hebt gemaakt en wanneer deze betaald zijn.

Wat ook nog zou kunnen, is dat je doelt op jouw verlenging. In My T-Mobile kunnen wij hier namelijk de kortingen niet van laten zien. Bij de start van het abonnement wordt dit echter gewoon netjes aangepast en ga je het afgesproken bedrag, inclusief kortingen betalen. Is dat misschien waar je op doelt?

Ik hoor graag of het zo al duidelijk is, maar als je nog vragen hebt, let us know!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey RQ7,

Goed dat je het even laat weten, maar om welke maandkosten gaat het in dit geval? Ik zie dat er op dit moment €1,19 te veel betaald is. Dit zal worden verrekend met de eerstvolgende factuur, dan gaat dat bedrag af van de totale kosten. Als je naar My T-Mobile gaat, dan zie je overigens ook gelijk welk kosten je de afgelopen tijd hebt gemaakt en wanneer deze betaald zijn.

Wat ook nog zou kunnen, is dat je doelt op jouw verlenging. In My T-Mobile kunnen wij hier namelijk de kortingen niet van laten zien. Bij de start van het abonnement wordt dit echter gewoon netjes aangepast en ga je het afgesproken bedrag, inclusief kortingen betalen. Is dat misschien waar je op doelt?

Ik hoor graag of het zo al duidelijk is, maar als je nog vragen hebt, let us know!

Reageer