Beantwoord

Te veel betaald

  • 27 februari 2018
  • 1 reactie
  • 128 Bekeken

Bij betaling heb ik een tikfout gemaakt: ipv 22,30 heb ik 223,00 € betaald. Hoe krijg ik dat geld terug?
factnr: 901312936820
icon

Beste antwoord door David 28 februari 2018, 12:41

Hoi Eschmarke,

Dat is inderdaad wel een groot verschil ja! :S

Het geld staat nu als overschot in onze administratie en zou dan voor de volgende facturen worden meegenomen, om van daaruit te betalen. Ik begrijp echter ook heel goed dat je een dergelijk bedrag liever terug ziet op jouw rekening. Je kunt een kopie van het betaalbewijs per e-mail sturen naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl. Zorg er dan voor dat je alle relevante informatie ook vermeld, zoals jouw klantgegevens en de reden waarom dit gecorrigeerd moet worden. Op dit moment sta je €177,70 in de plus, het is handig om dat bedrag ook gelijk te vermelden in jouw mail. De afdeling die over de facturen gaat, pakt dit dan zo spoedig mogelijk voor je op!

Mochten wij je nog ergens bij kunnen in de tussentijd, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Eschmarke,

Dat is inderdaad wel een groot verschil ja! :S

Het geld staat nu als overschot in onze administratie en zou dan voor de volgende facturen worden meegenomen, om van daaruit te betalen. Ik begrijp echter ook heel goed dat je een dergelijk bedrag liever terug ziet op jouw rekening. Je kunt een kopie van het betaalbewijs per e-mail sturen naar zoekgeraaktebetaling@t-mobile.nl. Zorg er dan voor dat je alle relevante informatie ook vermeld, zoals jouw klantgegevens en de reden waarom dit gecorrigeerd moet worden. Op dit moment sta je €177,70 in de plus, het is handig om dat bedrag ook gelijk te vermelden in jouw mail. De afdeling die over de facturen gaat, pakt dit dan zo spoedig mogelijk voor je op!

Mochten wij je nog ergens bij kunnen in de tussentijd, dan horen we dat graag van je!

Reageer