Beantwoord

Telefoon afbetaald, rare factuur

• 29 juni 2020
  • 6 reacties
  • 169 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik heb mijn telefoon afbetaald 1.5 week geleden, vandaag mijn factuur gekregen, maar ik hoefde niks te betalen en er stond een flink min bedrag op mijn factuur. Waarom moet ik nu niet gewoon de overgebleven abonnementskosten betalen (dus zonder toestel)? Snap er niks van. Heb geprobeerd te bellen, maar zou teruggebeld worden en dat is ook niet gebeurd. Dus dan maar even hier proberen haha!

icon

Beste antwoord door Evy 30 juni 2020, 08:47

Hi @saevg 

Hier ga ik je uiteraard meer duidelijkheid over geven! Geen zorgen, het afbetalen van jouw toestel is helemaal goed gegaan. Jouw factuur was al opgemaakt toen jij jouw toestelkrediet wilde betalen, hierdoor is het bedrag wel zichtbaar maar nog wordt nog niks verrekend. Het restant blijft dan staan voor de volgende factuur waar het toestelkrediet wel op staat. Op jouw volgende factuur wordt dus het volledige bedrag in rekening gebracht, nog even afwachten!. Hopelijk heb je zo voldoende informatie? :smiley:

Bekijk origineel

6 reacties

Heb je via de goede weg je toestel afbetaald, dus via de My-Tmobile toestelkrediet, of heb je gewoon het bedrag oveegemaakt met je klantnummer?

In het eerste geval gaat er iets mis.

Ik heb via de app met iDeal mijn toestel afbetaald. 

Dan moet een moderator even kijken, gaat dus wat mis, heb je je profiel aangevuld met je gegevens zodat de mod dit gelijk kan checken als ze het topic behandelen.

Nee ik heb dat nog niet gedaan, zal het gelijk even regelen!

Reputatie 6
Badge +5

Hi @saevg 

Hier ga ik je uiteraard meer duidelijkheid over geven! Geen zorgen, het afbetalen van jouw toestel is helemaal goed gegaan. Jouw factuur was al opgemaakt toen jij jouw toestelkrediet wilde betalen, hierdoor is het bedrag wel zichtbaar maar nog wordt nog niks verrekend. Het restant blijft dan staan voor de volgende factuur waar het toestelkrediet wel op staat. Op jouw volgende factuur wordt dus het volledige bedrag in rekening gebracht, nog even afwachten!. Hopelijk heb je zo voldoende informatie? :smiley:

Ja! Bedankt Evy!

Reageer