Beantwoord

Telefoon in een keer aflossen

Wil mijn samsung9S plus graag in een keer aflossen. Hoe gaat dat in zijn werk?
icon

Beste antwoord door CrisTien 10 mei 2019, 22:15

Goedenavond, Gebruik nooit een telefoonnummer als inlognaam op een openbaar forum.
Iedereen kan meelezen en misbruik maken van je nummer door spam te sturen enz..
De moderators zullen zo snel mogelijk je inlognaam aanpassen.

Het afkopen van je toestel verschilt per situatie. Heb je een Toestelkrediet en wil je dat in één keer afbetalen? Ga dan naar My T-Mobile en kies 'Mijn abonnement'. Je ziet de hoogte van het toestelkrediet, hoeveel je inmiddels al hebt afbetaald, en hoeveel nog te gaan is. Ook kun je direct het hele toestelkrediet betalen via iDeal.

Heb je een Sim Only abonnement? Neem dan contact met ons op, doorloop het pad en kies voor 'Nee, ik wil graag contact'

Succes en fijn weekend.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Goedenavond, Gebruik nooit een telefoonnummer als inlognaam op een openbaar forum.
Iedereen kan meelezen en misbruik maken van je nummer door spam te sturen enz..
De moderators zullen zo snel mogelijk je inlognaam aanpassen.

Het afkopen van je toestel verschilt per situatie. Heb je een Toestelkrediet en wil je dat in één keer afbetalen? Ga dan naar My T-Mobile en kies 'Mijn abonnement'. Je ziet de hoogte van het toestelkrediet, hoeveel je inmiddels al hebt afbetaald, en hoeveel nog te gaan is. Ook kun je direct het hele toestelkrediet betalen via iDeal.

Heb je een Sim Only abonnement? Neem dan contact met ons op, doorloop het pad en kies voor 'Nee, ik wil graag contact'

Succes en fijn weekend.
Hoe verander in gebruikersnaam?
Reputatie 2
Badge +2
Gebruikersnaam kun je niet zelf veranderen. Moet wachten tot de moderator dat voor je doet.
Reputatie 7
Badge +17
De moderator veranderd het zodra ze even tijd hebben, ze weten er al van.
fijn weekend
Reputatie 7
Badge +19
Geen zorgen, ik heb je naam aangepast hoor!

Wat betreft je vraag: kom je zo verder, met het antwoord van onze lieve @CrisTien? Laat het anders gerust nog even weten!
Wat is de aangepaste gebruikersnaam?
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Je gebruikersnaam is nu C.Schipper. Als je liever een ander gebruikersnaam wilt, laat het mij weten. Dan pas ik het voor je aan!

Reageer