Vraag

Telefoonnummer en sms'jes blokkeren

• 24 januari 2016
  • 2 reacties
  • 703 Bekeken

Hoe kan ik een tel. En sms'jes blokkeren?

2 reacties

Ik weer niet hoe het bij andere telefoons werkt, maar op iPhone kan dit op aantal manieren. Als je naar telefoon pictogram gaat en achter nummer dat je wil blokkeren op "i" drukt, scroll je helemaal naar beneden en druk je op blokkeer deze bellen. Dit kun je ook doen door in instellingen op telefoon te drukken en dan nummer toe te voegen bij kopje geblokkeerd. Dan worden gesprekken, berichten facetime en iMessage allemaal geblokkeerd. Voor Android weet ik dat er een app is, blacklist, om nummers te blokkeren, maar weet niet of dit ook op telefoon zelf kan zonder een app te installeren. Hopelijk heb je hier wat aan!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Parkiett1,

Allereerst welkom op het forum!

Goed dat je het even navraagt! Ik zie dat iev al het een en ander heeft verteld over hoe je dit doet op een iPhone. Welk toestel heb je? Als je een iPhone hebt, kun je dan eens kijken naar de stappen die iev noemt? Mocht je een Samsung hebben, kun je dan eens naar dit topic kijken?

Op bijvoorbeeld Android kun je ook apps downloaden, waarmee je SMS'jes kunt blokkeren. Je kunt bijvoorbeeld de app SMS Blocker downloaden. Met deze app kun je zelf kiezen van wie je berichtjes ontvangt! Mocht je een ander toestel gebruiken, laat het even weten.

Wij kunnen zelf geen specifiek telefoonnummer voor je blokkeren. Je kunt wel een melding maken als er sprake is van telefonisch overlast.

Mocht je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer