Beantwoord

Telefoonrekening te hoog

  • 16 januari 2017
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Mijn telefoonrekening is 39,47 in plaats van ong. 32 euro. Hoe komt dat? Ik bel zakelijk.
icon

Beste antwoord door David 18 januari 2017, 09:40

Hey EzVoort & Musicteacha,

Toevallig dat jullie allebei dezelfde vraag hebben over jullie factuur. 🙂 Er is verder geen storing en voor jullie allebei is er een andere reden dat de factuur hoger uitgevallen is dan je had verwacht. Hier geef ik jullie graag tekst en uitleg over!

@EzVoort

In jouw geval is de factuur hoger dan de €32,62 die je op My T-Mobile ziet, omdat dit nog exclusief BTW is. Er komt dus nog 21% BTW overheen en dan kom je op een totaal uit van €39,47. De BTW zelfs is €6,85. Je kunt de precieze details van jouw factuur ook altijd vinden via My T-Mobile, onder het kopje 'Facturen'. Hier staat precies welke kosten je hebt gemaakt en welke kortingen je ontvangt.

@Musicteacha

Bij jou komen de hogere kosten doordat jouw kortingen zijn afgelopen. Op 4 januari liepen deze kortingen af en dat is dan ook de reden dat jouw factuur van januari hoger is uitgevallen dan die ervoor. Op dit moment mag je ook verlengen, dus je kunt weer in aanmerking komen voor een nieuw abonnement, met nieuwe kortingen én eventueel een nieuwe telefoon. 🙂 Via jouw My T-Mobile kun je precies zien welk aanbod wij je kunnen doen!

Hopelijk is het voor jullie beiden zo duidelijk, maar als er nog vragen zijn, dan horen we het graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Mijn rekening is ook hoger uitgevallen dan normaal.
Ik heb niets ongewoons of buiten de bundel staan.
Ik denk dat er een fout in het systeem is gemaakt.
Reputatie 7
Badge +20
Hey EzVoort & Musicteacha,

Toevallig dat jullie allebei dezelfde vraag hebben over jullie factuur. 🙂 Er is verder geen storing en voor jullie allebei is er een andere reden dat de factuur hoger uitgevallen is dan je had verwacht. Hier geef ik jullie graag tekst en uitleg over!

@EzVoort

In jouw geval is de factuur hoger dan de €32,62 die je op My T-Mobile ziet, omdat dit nog exclusief BTW is. Er komt dus nog 21% BTW overheen en dan kom je op een totaal uit van €39,47. De BTW zelfs is €6,85. Je kunt de precieze details van jouw factuur ook altijd vinden via My T-Mobile, onder het kopje 'Facturen'. Hier staat precies welke kosten je hebt gemaakt en welke kortingen je ontvangt.

@Musicteacha

Bij jou komen de hogere kosten doordat jouw kortingen zijn afgelopen. Op 4 januari liepen deze kortingen af en dat is dan ook de reden dat jouw factuur van januari hoger is uitgevallen dan die ervoor. Op dit moment mag je ook verlengen, dus je kunt weer in aanmerking komen voor een nieuw abonnement, met nieuwe kortingen én eventueel een nieuwe telefoon. 🙂 Via jouw My T-Mobile kun je precies zien welk aanbod wij je kunnen doen!

Hopelijk is het voor jullie beiden zo duidelijk, maar als er nog vragen zijn, dan horen we het graag!

Reageer