Beantwoord

Terug betaling van een betaling met T-Mobile rekeing Playstore

• 18 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 160 Bekeken

Hallo,

Ik heb een aantal terug betalingen goed krijgen gekeurd van dingen die ik had gekocht in de playstore en betaald heb via de t-mobile rekening van me.
Nu is mijn vraag: op elke manier ontvang ik dat geld terug? word het op mijn rekening gestort of?
icon

Beste antwoord door Sam- 21 augustus 2016, 17:44

Hey Hoenens,

Leuk om je weer op het forum te zien! Welcome back. ;)

Een terechte vraag. Ik moest zelf ook even op zoek naar het antwoord, maar ik heb 'm gevonden. Op de support site van Google staat het volgende:

"Verrekening vindt plaats op de volgende maandafschrift." Dit betekent dat het bedrag dat in rekening is gebracht als korting zal verschijnen op jouw eerstvolgende factuur.

Ik hoop dat hiermee je vraag naar tevredenheid is beantwoord. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hey Hoenens,

Leuk om je weer op het forum te zien! Welcome back. ;)

Een terechte vraag. Ik moest zelf ook even op zoek naar het antwoord, maar ik heb 'm gevonden. Op de support site van Google staat het volgende:

"Verrekening vindt plaats op de volgende maandafschrift." Dit betekent dat het bedrag dat in rekening is gebracht als korting zal verschijnen op jouw eerstvolgende factuur.

Ik hoop dat hiermee je vraag naar tevredenheid is beantwoord. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we graag van je!
En wat als het bedrag hoger is wat ik terug krijg dan wat ik moet betalen? wat gebeurt er dan met de rest van het geld?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Hoenens,

Goede vraag! 😉

Dan krijg je een factuur met een bedrag in jouw voordeel. Dat bedrag blijft open staan en zal vervolgens als korting op je volgende factuur verrekend worden.

Laat je weten of alles zo duidelijk is?

Reageer