Beantwoord

Terugstorting van dubbele factuur

• 27 februari 2017
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

Ik heb mijn factuur per ongeluk 2 x betaald en heb jullie daarover gebeld. Jullie hebben aangegeven dat dat wordt verrekend met de volgende factuur maar dat wil ik niet. Jullie hebben geen enkel recht om mijn geld vast te houden en ik eis mijn geld terug. Dat werd mij beloofd door de betreffende agent maar tot op heden niks ontvangen. Ik bel net jullie klantenservice en de agent aan de telefoon ( zeer vriendelijk overigens- NOT) verwees me door naar de chat om een klacht in te dienen. Daar ben ik de 29e in de wachtrij dus ik probeer het maar via dit forum. Ik heb recht op mijn geld retour en dat wil ik asap terug ontvangen op mijn rekening.
Ik zie uw reactie tegemoet.
icon

Beste antwoord door David 28 februari 2017, 10:31

Hoi Nabilayla,

Je hebt zeker weten recht op het geld en de manier waarop jij dit overschot ontvangt, dat staat in ieder geval buiten kijf!

Het is vaak zo dat we het opperen om te verrekenen met de volgende factuur, omdat het dan direct goed geplaatst staat (het voorschot) en er geen risico is dat het verkeerd gaat bij het terugstorten. Uiteindelijk is deze keus natuurlijk volledig aan jezelf en komt dat ook zeker wel goed! Ik zie in ons systeem dat je vandaag mijn collega hebt gesproken en dat zij een terugstortingsverzoek voor jou heeft ingediend. Dit geld wordt dan ook zo spoedig mogelijk teruggestort op jouw rekening!

Als wij via het forum nog iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Nabilayla,

Je hebt zeker weten recht op het geld en de manier waarop jij dit overschot ontvangt, dat staat in ieder geval buiten kijf!

Het is vaak zo dat we het opperen om te verrekenen met de volgende factuur, omdat het dan direct goed geplaatst staat (het voorschot) en er geen risico is dat het verkeerd gaat bij het terugstorten. Uiteindelijk is deze keus natuurlijk volledig aan jezelf en komt dat ook zeker wel goed! Ik zie in ons systeem dat je vandaag mijn collega hebt gesproken en dat zij een terugstortingsverzoek voor jou heeft ingediend. Dit geld wordt dan ook zo spoedig mogelijk teruggestort op jouw rekening!

Als wij via het forum nog iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten! 🙂
Dank je wel David, het probleem is inmiddels opgelost met dank aan de lieve dame die ik vanochtend aan de lijn kreeg. Die ging voor mij aan de slag, iets wat dhr. Murat gisteren ook had gekund ipv mij door te verwijzen naar de klachtenafdeling. Dat maakt het verschil tussen je klant oprecht willen helpen of zo snel mogelijk van het gesprek af willen komen. Vr gr

Reageer