Beantwoord

Teveel betaald bedrag verrekenen

• 2 juli 2017
  • 9 reacties
  • 283 Bekeken

ik krijg geld terug maar hoelang duurt het voor ik eht heb heb ik begin van de week over gebeld maar hoeven dagen duurt dat?
icon

Beste antwoord door Muberra 3 juli 2017, 17:41

Hoi Knoeffel,

Welkom op het forum! :)

Ik zie dat je vorige week donderdag contact hebt gehad met mijn collega. Zij heeft aangegeven dat het bedrag van €20.30 wat je teveel had betaald nog niet binnen was gekomen bij ons. Inmiddels hebben wij hebben wij het bedrag ontvangen. Wil je het bedrag teruggestort hebben? Dan gebeurt dat binnen 14 werkdagen. Of wil je het bedrag verrekend hebben met de eerstvolgende factuur? Dan heb je de komende factuur een lager maandbedrag.

Geef maar aan wat je liever hebt en dan regel ik het voor je. Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

9 reacties

?????
Reputatie 4
Hoi Knoeffel,

Welkom op het forum! :)

Ik zie dat je vorige week donderdag contact hebt gehad met mijn collega. Zij heeft aangegeven dat het bedrag van €20.30 wat je teveel had betaald nog niet binnen was gekomen bij ons. Inmiddels hebben wij hebben wij het bedrag ontvangen. Wil je het bedrag teruggestort hebben? Dan gebeurt dat binnen 14 werkdagen. Of wil je het bedrag verrekend hebben met de eerstvolgende factuur? Dan heb je de komende factuur een lager maandbedrag.

Geef maar aan wat je liever hebt en dan regel ik het voor je. Ik hoor graag van je!
Gaat om eeen bedrag van 56,31 zouden al terug gestort moeten zijn..?
Geeen 20.30
...
Kreeg 35 euro terug die is van minn foonrekening afgetrokken blijft 20,30 over maar mij foonrekeing van 56 is ook gewoon betaald
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Knoeffel,

Ik wil je hierbij een waarschuwing geven. Het is niet toegestaan om binnen zo'n korte tijd meerdere berichten te plaatsen en jouw topic te bumpen. Ook heb ik begrepen dat je ongevraagd mijn collega's David en Müberra een privébericht hebt gestuurd. Dit is tegen de forumregels en ik wil je dan ook vragen dit niet meer te doen. We beantwoorden berichten van oud naar nieuw. Wij pakken jouw topic op zodra jouw bericht aan de beurt is.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Knoeffel,

Ik begrijp dat je vanochtend mijn collega al via Facebook hebt gesproken. Zij heeft uitgelegd dat de terugstrorting binnen 10 werkdagen vanaf vandaag verwerkt zal worden. Ik neem dan ook aan dat alles helder is.

Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat het dan in dit topic weten. Zoals Thalina al aangeeft is het dan niet de bedoeling dat je privéberichten gaat sturen en jouw topic steeds probeert te bumpen. Houd het dus gewoon bij één bericht, je komt vanzelf aan de beurt.
Sorry zal hier niet meer komen bij deze log ik mij uit bahbah doeiii

Reageer