Beantwoord

Teveel betaald door papieren factuur

• 13 februari 2016
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

Wij hebben steeds betaald voor papieren factuur. Maar wij betalen automatisch. Dus dit tikt zo wel mooi door met 2 telefoons.Ik wil hier niks meer voor betalen.Dus wil mijn geld terug.H ossenblok
icon

Beste antwoord door Amy 15 februari 2016, 15:31

Hey Ossenblok10,

Welkom op het T-Mobile Forum. Goed dat je hier een topic over bent gestart, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je voor iets betaald wat je helemaal niet wilt hebben!

Ik heb de papieren facturen direct voor je uitgeschakeld. Had je al eerder aan ons aangegeven dat je hier geen gebruik meer van wilde maken? Ik zie dit namelijk niet terug. Omdat ik begrijp dat deze extra kosten natuurlijk niet leuk zijn heb ik uit coulance €10,- voor je vergoed, dit als compensatie van de kosten van de afgelopen maanden. Je zal vanaf nu geen papieren factuur meer ontvangen op het nummer waarmee je nu bent ingelogd op het forum.

Zou je mij in een privébericht het nummer van de tweede aansluiting willen sturen? Dan maak ik het op dat nummer ook in orde. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +15
Hey Ossenblok10,

Welkom op het T-Mobile Forum. Goed dat je hier een topic over bent gestart, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je voor iets betaald wat je helemaal niet wilt hebben!

Ik heb de papieren facturen direct voor je uitgeschakeld. Had je al eerder aan ons aangegeven dat je hier geen gebruik meer van wilde maken? Ik zie dit namelijk niet terug. Omdat ik begrijp dat deze extra kosten natuurlijk niet leuk zijn heb ik uit coulance €10,- voor je vergoed, dit als compensatie van de kosten van de afgelopen maanden. Je zal vanaf nu geen papieren factuur meer ontvangen op het nummer waarmee je nu bent ingelogd op het forum.

Zou je mij in een privébericht het nummer van de tweede aansluiting willen sturen? Dan maak ik het op dat nummer ook in orde. 🙂
Hallo bedankt voor uw bericht, heb u prive bericht gestuurd.Maar nog geen reactie gehad.Met vr groet Ossenblok 10
Reputatie 6
Badge +15
Hey Ossenblok10,

O,jee! Ik heb geen privébericht van je gehad! Ik ben bang dat er iets fout gaat. Zou je mij nogmaals een privébericht willen sturen? Je kunt dit doen door in mijn profiel op 'privébericht' te klikken.

Ik zie je berichtje tegemoet! 🙂

Reageer