Vraag

Teveel minuten in rekening gebracht voor binnen Nederland

Klantenservice,
Ik heb vandaag mijn facturen gecontroleerd en ik schrok van mijn bevindingen.
Er zijn sinds 01 maart elke maant teveel minuten in rekening gebracht in totaal 5 facturen. Ik heb telefonisch contact opgenomen en de klantenservice liet mij weten dat alle tijden onder 1 minute naar boven wordt afgerond en als er veel van deze korte gesprekken zijn dan kan het weleens flink oplopen. Dit klonk enigszins logisch maar ik was niet helemaal overtuigd. Ik heb van alle facturen een excel sheet gemaakt en ALLE tijden naar HELE minuten naar BOVEN afgerond en opgeteld.

Ik kom nog steeds niet boven mijn 300 belminuten. Bij de berekening heb ik
Bellen naar buitenland,
Servicenummers,
bellen in het buitenland,
gebeld worden in het buitenland

Niet meegerekend omdat die immers binnen je belbundel niet valt.

Mijn vraag is kunt u mijn vraag serieus oppakken. Want ik heb sinds maart flinke bedragen betaald voor mijn abonnement.

In de bijlage tref je de Excel sheet die ik heb gemaakt.

Ik hoop op uw klantvriendelijke support.

Tel:

- Deze post is aangepast. Het T-Mobile Forum is een openbaar forum. Dit betekent dat iedereen de berichten die op het forum worden geplaatst kunnen zien. Om deze reden heb ik je 06-nummer én het excel-bestand met daarin vele telefoonnummers verwijderd. Indien een T-Mobile Moderator meer informatie nodig heeft, dan zal altijd aan je gevraagd worden om persoonlijke info via een privébericht te sturen. - Gr. Raymond - T-Mobile Moderator -

1 reactie

Overzicht van de teveel in rekening gebrachte kosten:

Ex. BTW
02-03 t/m 01-04 € 2.77
02-04 t/m 01-05 €10.08
02-05 t/m 01-06 €18.36
02-06 t/m 01-07 €12.87
02-07 t/m 01-08 €34.43
----------------------------------
Totaal ex. BTW  €78.51

Totaal Inc. BTW €94.99

Reageer