Beantwoord

TheThreeW stuurt zonder toestemming een SMS

• 5 maart 2017
  • 2 reacties
  • 208 Bekeken

en nu?

Mijn vrouw heeft sinds kort een abonnement bij T-Mobile op mijn aanraden. Nu heeft ze iedere keer een call center aan de lijn (anonieme beller), we hebben bel-me-niet register OPNIEUW geregistreerd en het lijkt dat dit probleem voorbij is (ook tegen het callcenter gezegd dat dit niet gewenst is én we geregistreerd staan bij bel-me-niet!

Maar goed, nu dus de SMS dienst!!
Op de afbeelding bijgesloten is de sms. Normaliter moet je STOP terug sturen en zal het over moeten zijn... Op het scherm staat echter STOP: Send CONS to 1008

Ik ben bang dat mijn vrouw voor extra kosten komt te staan als we dit doen. Wat is dus het beste? STOP of toch die CONS?

Andere optie is misschien dit?:
https://onlysim.nl/tips/sms-diensten-blokkeren
icon

Beste antwoord door Hajar 6 maart 2017, 13:35

Hi Lucky H,

Balen dat je vrouw aangemeld is voor een sms-dienst. In dit topic staan wat tips die je vrouw kan uitvoeren om hoge kosten te voorkomen. Ze kan een blokkade activeren op betaalde diensten via My T-Mobile en ze kan zich afmelden via Payinfo voor deze dienst.

Aangezien er al een algemeen topic is over dit onderwerp, zal ik dit topic sluiten. Als je nog vragen hebt dan kun je ze stellen in dat topic. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 1
Dit is een goede optie , je kan ook direkt naar payinfo.nl en daar kijken bij welke dienst je aangemeld bent en deze afmelden.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Lucky H,

Balen dat je vrouw aangemeld is voor een sms-dienst. In dit topic staan wat tips die je vrouw kan uitvoeren om hoge kosten te voorkomen. Ze kan een blokkade activeren op betaalde diensten via My T-Mobile en ze kan zich afmelden via Payinfo voor deze dienst.

Aangezien er al een algemeen topic is over dit onderwerp, zal ik dit topic sluiten. Als je nog vragen hebt dan kun je ze stellen in dat topic. 🙂