Beantwoord

Thuis abonnement aangepast, wat gebeurd er met het factuur van deze maand?

  • 20 november 2019
  • 2 reacties
  • 467 Bekeken

Besten,

 

Ik heb per 18-11-2019 mijn abonnement omlaag gegooid omdat ik geen 100Mbit/s verbinding meer nodig heb en 50Mb/s ruim voldoende met wat ik nodig heb.

Nu is mijn verbinding al geknepen naar 50Mb/s gaat dit ook veranderen op de factuur van November?

Anders is het natuurlijk de te verwachten omzet dag, de eerste van de volgende maand…

 

Ik hoop spoedig een antwoord van jullie te mogen horen.

 

Met vriendelijke groeten,

Mike M.

icon

Beste antwoord door Gioia 20 november 2019, 16:20

Hoi @MikeM97,

 

Geen zorgen, je gaat geen cent teveel betalen. Als je midden in de maand je bundel aanpast dan wordt het teveel betaalde bedrag op de volgende factuur gecorrigeerd. Houd de volgende factuur dus goed in de gaten, hierop zal de correctie te zien zijn! 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3

Bij mij ging het om een verhoging van de snelheid en de factuur werd per die datum ook aangepast.

Minder betalen zelfs :sunglasses:

Reputatie 3
Badge +3

Hoi @MikeM97,

 

Geen zorgen, je gaat geen cent teveel betalen. Als je midden in de maand je bundel aanpast dan wordt het teveel betaalde bedrag op de volgende factuur gecorrigeerd. Houd de volgende factuur dus goed in de gaten, hierop zal de correctie te zien zijn! 

Reageer