Beantwoord

Tjoomo content en Piayoo content

  • 31 juli 2017
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

Hoe kom ik van een ongewenst abonnement van Tjoomo content service en Piayoo content service af?
icon

Beste antwoord door Muberra 1 augustus 2017, 14:02

Hoi Laand1965,



Welkom op het forum!



Goed dat je dit aangeeft bij ons, want wij kunnen je meteen helpen om je hiertegen te beschermen. Ik heb direct in het systeem een blokkade geactiveerd voor betaalde contentdiensten. Dus je hoeft je er niet meer voor af te melden. Mocht je in de toekomst de blokkade willen verwijderen, kan je dat doen bij jouw My T-Mobile, onder het kopje 'Gegevens & Instellingen'.



Je hebt gelukkig geen kosten gemaakt als ik kijk op jouw My T-Mobile. Je hebt op tijd aan de bel getrokken! Voor meer informatie kun je kijken in ons speciale topic hierover.



Als het niet duidelijk is of je hebt meer vragen, laat het dan even weten aan ons. Wij staan voor je klaar! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Hi,
Komt het abonnement van T-Mobile? gewoon er achteraan bellen en telefonisch opzeggen. Met een beetje geluk kunt uw het geld terug (proberen) te krijgen.

Met vriendelijke groet,
Sije van der Veen.
Reputatie 4
Hoi Laand1965,

Welkom op het forum!

Goed dat je dit aangeeft bij ons, want wij kunnen je meteen helpen om je hiertegen te beschermen. Ik heb direct in het systeem een blokkade geactiveerd voor betaalde contentdiensten. Dus je hoeft je er niet meer voor af te melden. Mocht je in de toekomst de blokkade willen verwijderen, kan je dat doen bij jouw My T-Mobile, onder het kopje 'Gegevens & Instellingen'.

Je hebt gelukkig geen kosten gemaakt als ik kijk op jouw My T-Mobile. Je hebt op tijd aan de bel getrokken! Voor meer informatie kun je kijken in ons speciale topic hierover.

Als het niet duidelijk is of je hebt meer vragen, laat het dan even weten aan ons. Wij staan voor je klaar! 🙂

Reageer