toch rekening bij opzegging binnen 14 dagen

• 9 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 170 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedendag,

Helaas heb ik 2 rekeningen ontvangen voor een abonnement welke ik binnen 14 dagen heb geannuleerd (bevestiging per mail ontvangen). Nu krijg ik meerdere facturen hiervoor. Deze mogen jullie natuurlijk niet bij mij indienen (https://www.consumentenbond.nl/service/abonnement/bedenktijd).

Na anderhalf uur in de wacht te hebben gestaan doe ik het maar even zo.

neem aan dat jullie dit zo snel mogelijk corrigeren.

PS. Klantenservice mag wel iets beter. telefonisch niet of slecht bereikbaar, geen terugbel optie en alleen een forum als alternatief (geen mail of chat mogelijk). zeer karig…

Gr. Ik

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Tenano 

Gaat het om een mobiele abonnement?

Bij een mobiele abonnement wordt je eerste factuur al na ongeveer 2 of 3 dagen opgemaakt en daarop staan de eenmalige kosten. 

Je betaald wel voor de gebruikskosten die op de volgende factuur staan indien gemaakt maar de eenmalige kosten worden binnen 2 weken terug gestort.

Alles over je bestelling

Hallo @Tenano 

Gaat het om een mobiele abonnement?

Bij een mobiele abonnement wordt je eerste factuur al na ongeveer 2 of 3 dagen opgemaakt en daarop staan de eenmalige kosten. 

Je betaald wel voor de gebruikskosten die op de volgende factuur staan indien gemaakt maar de eenmalige kosten worden binnen 2 weken terug gestort.

Alles over je bestelling

Bedankt voor je reactie,

Het betreft inderdaad een mobiel abonnement. Helaas zijn die 14 dagen al een tijdje verlopen en heb ik het bedrag laten storneren met als gevolg de rekening op de mat te krijgen.

Reageer