Beantwoord

Toestel aanschaf, geen BTW specificatie

• 7 januari 2016
  • 3 reacties
  • 313 Bekeken

Drie dagen geleden heb ik mijn abonnement vernieuwd met toestel aanschaf. Gister werd het toestel al geleverd en heb ik 'm gelijk helemaal betaald. Nadat ik goed naar mijn contract, pakbon en pinbon keek, merkte ik op dat er over het toestel geen BTW gespecificeerd is. Na gebeld te hebben met klantenservice, is dat niet mogelijk. Hoe kan ik straks BTW van mijn toestel terug vragen bij de belastingdienst?
icon

Beste antwoord door Amy 8 januari 2016, 08:34

Hey ro81177,

Welkom op het T-Mobile Forum en gefeliciteerd met je nieuwe abonnement!

Ik zie inderdaad dat je hier contact over hebt gehad met mijn collega's van de klantenservice. Voor particuliere klanten geldt dat wij alle bedragen op de factuur inclusief btw tonen. Dit doen we zodat je direct kunt zien wat je betaalt.

Wanneer je toch liever je facturen mét btw specificatie ontvangt dan is dat natuurlijk mogelijk. Je zet dit aan door Door 'BTW AAN' te sms'en naar 7425. Je ontvangt vervolgens op je factuur een extra regel waarin het totaalbedrag aan betaalde btw vermeld staat. Het is niet mogelijk om dit apart voor het toestel aan te vragen. Meer informatie hierover vind je in dit forumtopic. :)

Trek je aan de bel als je hier nog vragen over hebt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey ro81177,

Welkom op het T-Mobile Forum en gefeliciteerd met je nieuwe abonnement!

Ik zie inderdaad dat je hier contact over hebt gehad met mijn collega's van de klantenservice. Voor particuliere klanten geldt dat wij alle bedragen op de factuur inclusief btw tonen. Dit doen we zodat je direct kunt zien wat je betaalt.

Wanneer je toch liever je facturen mét btw specificatie ontvangt dan is dat natuurlijk mogelijk. Je zet dit aan door Door 'BTW AAN' te sms'en naar 7425. Je ontvangt vervolgens op je factuur een extra regel waarin het totaalbedrag aan betaalde btw vermeld staat. Het is niet mogelijk om dit apart voor het toestel aan te vragen. Meer informatie hierover vind je in dit forumtopic. :)

Trek je aan de bel als je hier nog vragen over hebt?
Als ik een toestel in een T-mobile winkel koop, krijg ik wel een aankoopbewijs met BTW specificatie.
Is dit niet meten met twee maten?

Kan ik ook vragen waarom het niet mogelijk is apart BTW-specificatie voor het toestel aan te vragen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi ro81177,

Ik begrijp dat je dit verwarrend vindt. Ik heb voor je nagevraagd of het mogelijk is om een pakbon met btw-specificatie op te vragen en zodra ik meer weet laat ik het jou weten!

Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het ons weten! 🙂

Reageer